Xerox VersaLink C605X, laser u boji. višenamjenski, A4, 53ppm, USB / Ethernet, 4GB, DUPLEX, DADF, (finišer se ne može spojiti)
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Tiskanje
Vrijeme ispisa prve stranice: do 10 sekundi crno / 10 sekundi u boji
Procesor: 1,05 GHz
Memorija za ispis (standardna / max): 2 GB / 2 GB
Povezivost: Ethernet 10/100/1000 Base-T, Hi-Speed USB 3.0, NFC Tap-to-Pair
Povezivost (opcionalno): Wi-Fi 802.11n / g / b / a Wi-Fi Direct s opcijskim Wi-Fi kompletom (podržava istodobne žičane i bežične veze)
Značajke ispisa: unaprijed definirane aplikacije, dvosmjerne informacije o statusu u stvarnom vremenu, izrada knjižice, način dizajna, identifikacija posla ispisa, praćenje poslova ispisa, osobni ispis, USB ispis, skup uzoraka, pohranjeni poslovi, skaliranje, siguran ispis, preskakanje praznih stranica, Spremanje i vraćanje postavki upravljačkog programa, Duplex (zadana postavka), postavke upravljačkog programa Xerox Earth Smart
Kopiranje
Vrijeme za ispis prve stranice, kopiranje: do 7 sekundi crno / 5 sekundi u boji
Maksimalna razlučivost kopije: 600 x 400 dpi
Značajke kopiranja: automatsko potiskivanje pozadine, kopiranje knjige s brisanjem središta, usporedba, kontrola svjetline stranice, brisanje rubova, kopiranje osobne kartice, pomak slike, N-up, izvorna vrsta, smanjenje/povećavanje 25% - 400%, kopija uzorka, oštrina
Faks
Kompresija faksa: JBIG, MH, MMR, MR
Značajke faksa: faks, prosljeđivanje faksa na e-poštu, biranje broja faksa iz jednog adresara (do 2000 kontakata), LAN faks, samostalni faks *
* - Potrebna je analogna telefonska linija
Skeniranje
Format skeniranja: JPG, linearizirani PDF (integrirane postavke sučelja) i PDF / A, PDF (jedna stranica ili više stranica), PDF zaštićen lozinkom, pretraživi PDF, TIFF (jedna stranica ili više stranica), XPS (jedna stranica i više stranica) stranice)
Driveri za skeniranje: TWAIN, WIA
Pohrana skeniranih dokumenata: skeniranje u e-poštu, skeniranje na dom, skeniranje na mrežu (putem FTP-a ili SMB), skeniranje na USB
Potrošnja energije
U radu: 820 W
Stanje čekanja: 90 W
Ušteda energije: 0,9 W
Radno okruženje
Temperatura (u radu): 10 - 32 °C
Relativna vlažnost (radna): 10 - 85% RH (stvarna vlažnost) (neprovodno)
Vrijeme zagrijavanja (iz načina rada za uštedu energije): 11 sekundi
Sigurnosne značajke
256-bitna AES enkripcija, kontrole pristupa, prijava, automatsko kreiranje samopotpisanog certifikata, provjera putanje certifikata, popis opoziva certifikata / OCSP protokol, otkrivanje krivotvorenja vanjskog programa (XCP dodatak), filtriranje domene, FIPS 140-2, provjera firmvera , IP filtriranje adresa, trenutni prepisivanje diska, mrežna prijava, filtriranje portova, dopuštenja uloga, SNMPv3, sigurna e-pošta, siguran faks, siguran ispis, sigurno skeniranje, upravljanje sigurnosnim certifikatima, komplet za omogućavanje pametne kartice (CAC / PIV / .NET), TLS / SSL
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.