Uvjeti reklamacije

Vaš sam (toner) partner i nakon kupnje

Znamo koliko može biti neugodno kad nešto krene po zlu u vašoj narudžbi. Želite li vratiti, promijeniti, reklamirati ili stornirati narudžbu koja još nije poslana? S TonerPartnerom to je jednostavno. Samo ispunite obrazac u nastavku.

Vaša e-adresa

* unesite e-adresu pod kojom ste kreirali narudžbu

Broj narudžbe ili računa:

* broj možete pronaći na računu ili u e-porukama s potvrdom

 

Kako postupati

U slučaju reklamacije možete odabrati dvije mogućnosti, postupajte prema opisu u nastavku:

  • Pošaljite proizvod na adresu – „Ledum Kamara SK s.r.o., Zámocká 30, 811 01, Bratislava, SLOVAKIA”. Prodavatelj podmiruje transport. Čim budete znali kada i gdje ćemo moći preuzeti pošiljku, kontaktirajte nas. Pošiljka mora biti kompletna (uključujući opremu – poklone, kupone i svu dokumentaciju) i u stanju u kojem ste je preuzeli prilikom isporuke. Uz robu priložite dokaz o kupnji. Uvijek koristite papir za zamatanje ili karton kako tijekom transporta ne bi došlo do lijepljenja, pisanja ili drugog oštećivanja originalne ambalaže. Robu nemojte slati uz preuzimanje, u tom slučaju roba neće biti preuzeta. Preporučujemo vam osigurati robu. U trenutku kada primite robu, postupite prema protokolu za reklamaciju. Roba za transport mora biti pravilno zapakirana kako ne bi došlo do njezina daljnjega eventualnog oštećivanja. Pogrešna ili oštećena roba će se zamijeniti ili će se vratiti kupoprodajna cijena. Uz robu moraju biti priloženi svi dokumenti koje je kupac dobio uz robu, na primjer, paragon-blok, jamstveni list i ostali.
  • Prodavatelj ne preuzima odgovornost za štete nastale tijekom rada proizvoda, zbog funkcionalnih karakteristika i oštećenja zbog nestručne upotrebe proizvoda, kao ni za štete uzrokovane vanjskim okolnostima i pogrešnim rukovanjem. Na greške ovoga podrijetla ne odnosi se ni dano jamstvo. Roba se na reklamaciju iz higijenskih razloga prima samo temeljito očišćena. Ako proizvođač pruža dulje jamstvo, to je navedeno u katalogu uz robu. 
  • Kod zagubljenih reklamacija mogu se obračunati troškovi za postupak reklamacije i naknade za rukovanje. O rješenju reklamacije bit ćete informirani putem e-pošte, eventualno SMS-a. Jednako tako, bit ćete informirani o otpremi paketa i terminu dostave.

Hvala vam za vrijeme koje ste utrošili za čitanje uvjeta poslovanja.

 

Ako trebate reklamirati:

Najprije:

  1. Provjerite kompatibilnost punjenja i pisača.
  2. Slaže li se opis i izgled punjenja s vašim originalnim punjenjem? Usporedite ih.
  3. Uklonili ste poklopce, traku za pričvršćivanje i sl.? To su transportni zaštitni elementi koji služe da se punjenje ne isprazni ili ne ošteti. Te je elemente potrebno ukloniti prije prve instalacije. Uz proizvod je zapakirana univerzalna uputa za postupanje.

 

Ako i dalje imate problem s punjenjem, nazovite našu službu za korisnike +385 1 8000234 i pripremite:

  1. broj vaše narudžbe,
  2. točan naziv vašeg pisača.
  3. Ispišite stranicu koja prikazuje stanje potrošnog materijala (pokazuje aktualno stanje tinte/tonera). Ako si nećete moći pomoći, savjetovat ćemo vas.
  4. Ispišite testnu stranicu. U izborniku pisača trebali biste pronaći mogućnost za ispis ove stranice, eventualno na cijelu stranicu ispišite bilo koju sliku kako bismo mogli identificirati o kakvom je problemu riječ.

 

Ako ste naručili pogrešnu robu i trebate je vratiti:

Punjenja se trebaju vratiti nekorištena i u originalnoj ambalaži.

 

Postupak za povrat pogrešno naručene robe:

  1. Obavijestite nas na našoj liniji službe za korisnike: +385 1 8000234
  2. Robu vratite na našu adresu i ispunite online obrazac u kojem ćete odabrati povrat robe. Zatim postupajte prema preporučenim uputama:

Ledum Kamara SK s.r.o.

TonerPartner

Stupničke Šipkovine 22

10 255 Donji Stupnik

Koliko kod nas traje rješavanje reklamacije:

Nakon dostave reklamacije na našu adresu:

Ledum Kamara SK s.r.o.

TonerPartner

Stupničke Šipkovine 22

10 255 Donji Stupnik

trudimo se čim prije je riješiti. U brzini rješavanja vaše reklamacije pomoći će nam ako ćete imati pripremljene gore navedene dokumente.

 

Kako zapakirati punjenje za reklamaciju:

Punjenja je prije slanja potrebno zapakirati u tzv. streč foliju kako ne bi došlo do curenja tonera ili tinte. Idealno je robu zapakirati u originalnu ambalažu i ispuniti paket tako da kazeta koja se nalazi unutra bude osigurana. U slučaju da više nemate originalnu ambalažu, zapakirajte u bilo kakvu kutiju ispunjenu papirom ili folijom s mjehurićima. Ovi su koraci važni kako prilikom transporta ne bi došlo do još većeg oštećenja punjenja.

Kako zapakirati pisač namijenjen za reklamaciju:

Pisač je prije slanja potrebno zapakirati – idealno u originalnu ambalažu, uključujući originalna punjenja. U slučaju da nemate takvu mogućnost, kontaktirajte nas i s nama dogovorite način pakiranja.

PRIPREMA PISAČA ZA RAD