Isporuka robe

 Kako funkcionira dostava?

TonerPartner dostavlja narudžbe putem dolje navedene tvrtke. Za informacije o datumu isporuke obratite pozornost na informacije o detaljima proizvoda i u košarici. Očekivani datum isporuke također je naveden u e-poruci koju Vam šaljemo kao potvrdu Vaše narudžbe. U slučaju da robe nema na skladištu, ili dođe do komplikacija s dostavom pošiljke, kontaktirat ćemo Vas. U slučaju pitanja obratite se našoj korisničkoj službi koja je tu za Vas.

 

Pregled pošiljke po primitku od prijevoznika

Provjerite pošiljku kada primite robu. Preporučamo da ne prihvaćate oštećenu pošiljku.

Oštećenja vanjske transportne ambalaže potrebno je uočiti odmah po primitku paketa u prisutnosti kurira.
U slučaju da odlučite preuzeti oštećeni paket, potrebno je hitno dostaviti prijavu oštećenja dostavljaču. Štetu nije moguće evidentirati retroaktivno, jer se više ne može dokazati da je šteta stvarno nastala kao posljedica transporta, a ne kao posljedica naknadnog rukovanja od strane primatelja. Očita povreda ili oštećenje pakiranja mora se uočiti najkasnije prilikom dostave pošiljke. O razmjerima oštećenja ili djelomičnog gubitka sadržaja pošiljke potrebno je na licu mjesta sastaviti "Zapisnik o šteti".

 

Nepotpuna narudžba:
Prijavite problem u roku od 2 dana zajedno s fotografijom stanja u kojem ste primili narudžbu od nas i koji proizvod nedostaje.

 

gls-nahled1.png GLS

Dostava drugog radnog dana između 7 i 18 sati.
O isporuci pošiljke bit ćete obaviješteni SMS porukom.

U slučaju neuspješne dostave, pošiljka će se u više navrata isporučivati sljedeći radni dan.
Dostava GLS 5,70 €, plaćanje pouzećem 1,60 €

 

Način dostave

 

GLS - Kopno i veliki otoci - Ova usluga dostave odnosi se na sve poštanske brojeve, osim na sljedeće: 20221, 20222, 20223, 20224, 20225, 20226, 20290, 21225, 21430, 21432, 22232, 22233, 22234, 22235, 22236, 23281, 23282, 23283, 23284, 23285, 23286, 23287, 23291, 23292, 23293, 23294, 23295, 23296, 51552, 51561, 51562  

GLS - Mali otoci (Zona 2) - Popis poštanskih brojeva malih otoka i mjesta na njima KLIK

 

Uvjeti dostave za ZONU 2 (mali otoci) :

Maksimalna duljina: 1,5 m
Maksimalni volumen: 3 m (3 m = 2x visina + 2x širina + 1x duljina)
Vrijeme prijevoza: 48 - 168 sati
Aktivacija ostalih usluga poput pouzeća, vraćanja paketa itd. su nemoguća !

Ako se vaša adresa za isporuku nalazi u ZONI 2, u tom će slučaju GLS HR prijevoznik dostaviti pošiljku Hrvatskoj pošti koja, na temelju ugovora, dostavlja pakete vama u roku od 3-9 dana.

 

VAŽNO: U ZONI 2 NE POSTOJE usluge SMS-a od prijevoznika, pokupljanje povratnog paketa i mogućnost plaćanja pouzećem.

 

parcelshop-logo-rgb-20263_overviewstagewoborder-nahled2.jpg GLS PaketShop

Dostava drugog radnog dana u odabrani PaketShop.

Dugo radno vrijeme bez redova u oko 200 poslovnica.

Točno praćenje pošiljaka putem interneta na minutu.

Dostava uz potpis.

Dostava GLS PaketShop košta 5,20 €, plaćanje pouzećem 1,60 €

Prilikom pouzeća nije moguće platiti karticom u PaketShopu.

 

Cijena pakiranja

  • do 200 EUR - 0,40 EUR
    201 EUR do 400 EUR - 0,80 EUR
    od 401 EUR - 1,20 EUR

 

  • GLS nadrozměr- 11,90 €

Cijene za dostavu

Dostavna služba GLS Kopno i veliki otoci Mali otoci
Cijena

5,70 € 

20,90 € 

Cijena - -
Pouzeće

1,60 € 

1,60 € 

Ograničenje težine paketa do 50 kg do 50 kg

 

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 813 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 39000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.