HP LaserJet Pro MFP M234dw standard (29 stranica u minuti, A4, USB, Ethernet, Wi-Fi, ISPISI, SKENIRANJE, KOPIRANJE, obostrani)
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
HP LaserJet Pro MFP M234dw
EAN: 194850664199
Pregled
Predstavljamo HP LaserJet Pro MFP M234dw pisač. Zamjenjuje modele serije M130/M227. Namijenjen je za 1-5 korisnika.
Tehničke specifikacije
Brzina ispisa: Do 29 stranica u minuti
Brzina obostranog ispisa: Do 18 ipm
Prva stranica ispisana za: 7 sekundi
Opterećenje: do 20.000 stranica mjesečno
Preporučeni broj stranica mjesečno: 200 do 2000
Tehnologija ispisa: Laser
Kvaliteta crno-bijelog ispisa: Do 600 x 600 dpi
Brzina procesora: 500 MHz
Broj ispisnih uložaka: 1 (crni)
Povezivost i kompatibilnost
Bežična veza: Wi-Fi 802.11b/g/n
Standardna opcija povezivanja: USB 2.0, Ethernet 10/100Base-TX
Kompatibilni operativni sustavi: Windows 10, 8.1, 8, 7, Apple macOS v10.14 Mojave, macOS v10.15 Catalina, macOS v11 Big Sur
Rukovanje papirom
Ulazni kapacitet: do 150 listova
Izlazni kapacitet: do 100 listova
Dvostrani ispis: Automatski
Podržani formati medija: A4; A5; A6; B5 (JIS)
Skener i fotokopirni uređaj
Vrsta skenera: Ravni dizajn
Dubina bita: 24 bita
Razlučivost kopiranja (crno-bijeli tekst): Do 600 x 600 dpi
Maksimalni broj kopija: do 99 kopija
Intenzitet energije
Napon: 220 do 240 V AC (+/-10%), 60/50 Hz, 2,8 A
Potrošnja energije: 453 W (ispis), 3,3 W (pripravnost), 0,6 W (mirovanje)
Veličina i težina
Minimalne dimenzije: 368,0 x 298,6 x 241,9 mm
Težina: 7,6 kg
Što je u kutiji
- HP LaserJet MFP M234dw pisač
- HP LaserJet crni toner kaseta (700 stranica)
- Poklopac protiv prašine
- Referentni priručnik
- Letak za instalaciju
- Jamstveni priručnik i list u nekim zemljama
- Kabel za napajanje
Rezervni ulošci
HP 135A LaserJet W1350A crni toner kaseta: oko 1100 stranica
HP 135X LaserJet W1350X crni toner kaseta: oko 2400 stranica
Isporučeni softver
Softver za preuzimanje sa adresewww.hp.comiliwww.123.hp.com
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.