HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)

- 29%

ilustracija

HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)
HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)
HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)
HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)
HP LaserJet M209dw standard (A4, 29 stranica u minuti, USB, Ethernet, Wi-Fi, obostrani)
Br. narudžbe
3719716
OEM
6GW62F#B19
Proizvođač
HP
Bodovi vjernosti: 7
1 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

HP LaserJet M209dw standard

EAN: 194850664267

HP LaserJet M209dw snažan je laserski pisač koji nudi brz ispis do 29 stranica u minuti. S automatskim obostranim ispisom i ispisom prve stranice za 7 sekundi, idealan je izbor za kućnu i uredsku upotrebu.

Tehničke specifikacije

Tehnologija ispisa: Laser

Brzina ispisa: Do 29 stranica u minuti

Obostrani ispis: do 18 ipm

Prva stranica ispisana za: 7 sekundi

Opterećenje: do 20.000 stranica mjesečno

Preporučeni broj stranica mjesečno: 200 do 2000

Broj korisnika: 1-5

Kvaliteta crno-bijelog ispisa: Do 600 x 600 dpi

Brzina procesora: 500 MHz

Jezici ispisa: PCLmS, URF, PWG

Kompatibilnost i povezivost

Kompatibilan s Mac-om: Da

Mogućnost mobilnog ispisa: aplikacija HP Smart; Apple AirPrint™; Mopria™ certificirana

Bežična veza: 1x integrirano Wi-Fi 802.11b/g/n sučelje

Standardna opcija povezivanja: 1x brzi USB 2.0 priključak; 1x Fast Ethernet 10/100Base-TX

Minimalni sistemski zahtjevi: Microsoft Windows 10: 32/64-bit, 2 GB slobodnog prostora na tvrdom disku, internetska veza.

Minimalni sistemski zahtjevi za Macintosh računala: Apple macOS v10.14 Mojave, macOS v10.15 Catalina, macOS v11 Big Sur; tvrdi disk od 2 GB; Zahtijeva internetsku vezu

Rukovanje papirom

Standardni ulazni uređaj za rukovanje papirom: ulazna ladica za 150 listova

Standardni izlazni uređaj za rukovanje papirom: izlazna ladica za 100 listova

Dvostrani ispis: Automatski (standardno)

Podržani formati medija: A4; A5; A6; B5 (JIS)

Intenzitet energije

Potrošnja energije: 420 W (ispis), 2,0 W (pripravnost), 0,5 W (mirovanje)

Tipična vrijednost potrošnje električne energije (TEC): 0,224 kWh/tjedan (Energy Star) 0,709 kWh/tjedan (Plavi anđeo)

Energy Star Certified: Da

Veličina i težina

Minimalne dimenzije (Š x D x V): 355 x 279,5 x 205 mm

Težina: 5,6 kg

Dimenzije paketa (šxvxv): 432 x 331 x 272 mm

Težina paketa: 7,3 kg

Paket sadrži

pisač HP LaserJet Pro M209dwe; HP LaserJet crni toner uložak (cca. 700 stranica); Poklopac za prašinu; Referentni priručnik, letak za instalaciju, jamstveni priručnik i list u nekim zemljama; Kabel za napajanje

Jamstvo: Dvogodišnje ograničeno jamstvo

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.