Brother HL-L2402D (30 stranica, USB 2.0, duplex)

- 13%

ilustracija

Brother HL-L2402D (30 stranica, USB 2.0, duplex)
Br. narudžbe
AGBRT00014
OEM
HLL2402DYJ1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 19 kom, 7.5.2024 kod vas

114,49 €

99,81 €

79,85 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 99,79 €
Na zalihi: 19 kom, 7.5.2024 kod vas

99,81 €

114,49 €

79,85 € bez PDV-a

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Glavne značajke: HL-L2402D I strana 2 • Ispis brzinom do 30 stranica u minuti • Dvostrani ispis brzinom do 15 stranica u minuti • USB sučelje • Kapacitet memorije 64 MB • Ulazna ladica za 250 listova papira11 • Toner od 700 stranica uključen • Maksimalni kapacitet zamjenskog tonera 3000 stranica Općenito HL-L2402D I stranica 4 Tehnologija Elektrofotografski laser Kapacitet memorije 64 MB Sadržaj paketa Uređaj, toner, foto bubanj, kabel za napajanje, brzi korisnički priručnik, jamstveni list Upravljačka ploča Tipke Lokalno sučelje Brzi USB 2.0 Brzina ispisa crno-bijelo (A4) Jednostrano: 30 stranica/min. Duplex: 15 stranica/min. jednobojni FPOT (vrijeme prvog ispisa) Do 8,5 s. crno-bijela Rezolucija Do 1200 x 1200 dpi Tihi način rada Način rada za smanjenje buke pri ispisu Funkcije ispisa Ispis ID-a Dodavanje identifikacije (datum i vrijeme, kratka prilagođena poruka ili korisničko ime računala) ispisanim dokumentima Ispis brošure Ispis A5 brošure pomoću automatskog ili ručnog dvostranog ispisa Profili ispisa Spremite omiljene postavke upravljačkog programa kao profile radi lakšeg pozivanja Ručni obostrani ispis Preporučeno za medije koji nisu podržani automatskim obostranim ispisom Obrnuti ispis Rotirajte sadržaj ispisanog dokumenta za 180° N-za ispis Smanjite do 25 stranica na 1 stranica Ispis postera Povećajte 1 stranicu na 2x2, 3x3, 4x4 ili 5x5 stranica Način rada za uštedu tonera Način uštede tonera za smanjenje potrošnje tonera bez utjecaja na brzinu ispisa Ispis vodenog žiga Ugradite vodeni žig u dokument s logotipom, unaprijed definiranim ili prilagođenim tekstom Rukovanje papirom11 Ulaz papira Standardna ladica 250 listova Ručni ulagač 1 list Izlaz papira 150 A4 listova Ispis na kuverte Da - iz ručnog ulagača Vrsta medija i težina Standardna ladica Uredski papir, tanki papir, reciklirani papir, debeli papir 60 - 163 g/m2 Ručni ulagač Uredski papir, tanki papir , debeli papir, deblji papir, reciklirani papir, grubi papir, naljepnice, kuverte, tanke kuverte, debele kuverte 60 - 230 g/m2 Automatski dvostrani ispis Uredski papir, tanki papir, reciklirani papir 64-105 g/m2 Veličina medija Standard ladica A4, Letter, B5(JIS), B5(ISO), A5, A5 (dugi rub), B6(JIS), A6, Executive, A4 kratki papir, 16K (195 x 270 mm) Ručni ulagač Širina 76,2 do 215,9 mm Duljina 127 do 355,6 mm Kuverte: COM-10, DL, C5, Monarch Automatski obostrani ispis A4 Veza Lokalno sučelje Brzi USB 2.0 Kapacitet Preporučeno mjesečno Do 2500 stranica

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.