BROTHER mono laserski pisač HL-1210WE - A4, 20 stranica u minuti, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI

ilustracija

BROTHER mono laserski pisač HL-1210WE - A4, 20 stranica u minuti, 2400x600, 32MB, GDI, USB 2.0, WIFI
Br. narudžbe
3386926
OEM
HL1210WEYJ1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 4
3 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Značajke i specifikacije
Općenito
Tip pisača jednobojni
Funkcija ispisa
Maksimalna veličina papira A4
Memorija 32 MB
ARM9 procesor od 200 MHz
Laserska tehnologija
Klasifikacija lasera klasa 1 (IEC 60825-1: 2007)
Mogućnosti povezivanja
IEEE 802.11b / g / n Wi-Fi bežično mrežno sučelje
USB 2.0 sučelje
Mobilna povezanost
Podržani iPrint & Scan
Veličina i težina
Dimenzije pakiranja 415 x 303 x 324 (Š x D x V) mm
Dimenzije uređaja 340 x 238 x 189 (Š x D x V) mm
Težina paketa 5,5 kg
Težina opreme 4,6 kg
Potrošnja energije
Rad 380 W
40 W način pripravnosti
0,7 W način dubokog mirovanja
Isključeno 0,28 W
Snaga zvuka 6,6 dB
Zvučni tlak 51 dBA (maksimalno)
Uobičajena potrošnja električne energije 0,7 kWh / tjedan
Okoliš
Radna vlažnost 20 - 80%
Radna temperatura 10 - 32°C
Vlažnost skladištenja 35 - 85%
Temperatura skladištenja 0 - 40°C
Okoliš
Eko oznaka Plavi anđeo da
Energy Star eko oznaka
U paketu
Sadržaj Priručnik za sigurnost proizvoda, kratke upute za uporabu, korisnički priručnik, DVD, potrošni materijal
Vrste medija
Vrste i veličine vrste: uredski i reciklirani papir
veličine: A4, Letter, Legal, Folio, A5, A5 (pejzažna), B5, Executive
Težina 65 - 105 g / m2
Sašiti
IEEE 802.11b / g / n Wi-Fi bežična mreža
Sigurnost bežične mreže WEP 64/128, WPA-PSK (TKIP / AES), WPA2-PSK (AES), SMTP-AUTH
Bežična podrška da
Operativni sustavi i programi
Podržani OS Windows 8.1 / 8/7 / Vista / XP (32-bitne i 64-bitne verzije),
Windows Server 2012 R2 / 2012/2008 R2 / 2008/2003 (32-bitne i 64-bitne verzije),
Mac OS X 10.7 - 10.10
Linux CUPS, LPD / LPRng (32-bitna i 64-bitna okruženja)
Rukovanje papirom
Izlaz papira od 50 listova
Standardni kapacitet ladice od 150 listova
Tiskanje
Rezolucija do 2400 x 600 dpi
Brzina ispisa na A4 (mono) 20 stranica u minuti
GDI emulacija
Vrijeme prvog ispisa Pribor i pribor
Potrošni materijal DR-1030 jedinica bubnja: pribl. 10000 stranica
Početni toner uložak TN: kapacitet približno 1000 A4 stranica, kapacitet uloška je deklariran u skladu s ISO / IEC 19752.
Standardni toner uložak TN-1030: kapacitet približno 1000 A4 stranica, kapacitet uloška je deklariran u skladu s ISO / IEC 19752.
Jamčiti
36 mjeseci jamstva nakon besplatne registracije

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 708 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.