XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON

- 4%

ilustracija

XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
XP-6000 višenamjenska tinta WiFi USB EPSON
Br. narudžbe
745015487
Proizvođač
EPSON
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 20 kom, 6.5.2024 kod vas

142,66 €

137,66 €

110,13 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 125,49 €
Na zalihi: 20 kom, 6.5.2024 kod vas

137,66 €

142,66 €

110,13 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tinta XP-6000 višenamjenska WiFi USB EPSON

opis proizvoda

Kompaktan i moderan višenamjenski pisač idealan za ispis visokokvalitetnih fotografija i oštrih dokumenata.

Tehnologija i tisak

Koristi Epson Micro Piezo tehnologiju i Claria Premium Ink tehnologiju tinte.

Minimalna veličina kapi je 1,5 pl, a rezolucija ispisa je 5760 x 1440 DPI.

Brzina ispisa je 15,8 stranica/min crno-bijelo i 11,3 stranica/min u boji.

Skeniranje i obrada papira

Rezolucija skeniranja je 1200 x 4800 DPI, a vrsta skenera je kontaktni slikovni senzor (CIS).

Podržava veličine papira A4, A5, A6, B5 i više. Duplex ispis je automatski (A4, običan papir).

Kapacitet ladice za papir je 100 standardnih listova i 20 foto listova. Broj ladica za papir je 2.

Opće informacije

Potrošnja energije tijekom kopiranja je 18 W, u načinu rada za spremanje 0,7 W, u pripravnom stanju 6 W i isključenom 0,2 W.

Maksimalna razina buke je 4,6 B (A) s Epson Premium Glossy Photo Paper / Photo RPM načinom - 33 dB (A) s Epson Premium Glossy Photo Paper / Photo RPM načinom.

Dimenzije proizvoda (širina x dubina x visina) su 349 x 340 x 142 mm, a težina proizvoda je 6,6 kg.

Parametri

Boja
Faks
Povezivanje
Rezolucija ispisa
Čitač kartica
Zaslon
Marka
Part Number
Ispis
Maks. format ispisa
Posuda za papir (listovi)
Dodatno punjenje
Odvojena punjenja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.