Logitech Webcam BRIO 4K Stream Edition
210,88 €
168,70 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Logitech Webcam BRIO 4K Stream Edition
EAN: 5099206075078
Uvod
Strujajte, snimajte i komunicirajte u 4K razlučivosti s HDR tehnologijom s web kamerom Logitech BRIO 4K Stream Edition.
Ultra HD 4K rezolucija
Snimite najfinije detalje izraza vašeg lica uz 4K razlučivost. Kvaliteta pune HD rezolucije održava se čak i nakon zumiranja.
HDR tehnologija
HDR tehnologija omogućit će prikaz u življim, realističnijim bojama čak i pri slabom osvjetljenju. Kompenzacija svjetline osigurava da ne izgledate mračno čak ni kada ste osvijetljeni pozadi ili kada se krećete prema kameri.
Iznimno brz broj sličica u sekundi
Streaming 1080p/60 fps videa koji je gladak, realističan i ultrabrz. Stvorite dramatične i svježe usporene snimke za snažan dojam.
Optimizirano za strujanje
Kamera BRIO STREAM u potpunosti je dizajnirana za streaming. Bez obzira na uvjete osvjetljenja, održava visoku brzinu kadrova bez kašnjenja.
Široko podesivo vidno polje
Podesite svoje vidno polje od širokih 90°, koje zauzima više pozadine, do uskih 65 ili 78°, koje više fokusiraju vas.
XSplit 12-mjesečna premium licenca
Logitech je blisko surađivao s tvrtkom XSplit kako bi vam pružio univerzalno rješenje za live streaming kompatibilno s 4K rezolucijom i visokim brojem sličica u sekundi.
Trenutačna prijava uz Windows Hello
Lako i sigurno se prijavite na svoje računalo uz Windows Hello prepoznavanje lica.
Zahtjevi sustava
- Windows 8 ili Windows 10 i noviji
- Intel Core i5 procesor 3. generacije ili bolji
- USB 3.0 (USB 2.0 ograničava rezoluciju na 1080p/30 fps)
- Windows Hello podržan je samo u sustavu Windows 10 ili novijem
Kompatibilnost
- XSplit
- OBS
- Skype
- Zum
Sadržaj paketa
- BRIO POTOK
- USB 3.0 kabel (kompatibilan s USB 2.0)
- Odvojiva kopča
- Poklopac objektiva
- Kućište
- Dokumentacija
Jamčiti
Jamstvo za ovaj proizvod je 1 godina.
Broj dijela
Broj dijela za ovaj proizvod je 960-001194.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.