Logitech HD web kamera C922 PRO

ilustracija

Logitech HD web kamera C922 PRO
Logitech HD web kamera C922 PRO
Logitech HD web kamera C922 PRO
Logitech HD web kamera C922 PRO
Logitech HD web kamera C922 PRO
Br. narudžbe
3288523
OEM
960-001088
Proizvođač
Logitech
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 10.5.2024 kod vas

127,18 €

101,74 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 98,53 €
Na zalihi: > 20 kom, 10.5.2024 kod vas

127,18 €

101,74 € bez PDV-a

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Logitech HD web kamera C922 PRO

EAN: 5099206066977

Opis

Uživajte u visokoj razlučivosti uz Logitech HD Webcam C922 PRO. Ova web kamera nudi Full HD 1080p video koji je brži, glatkiji i radi na više računala.

Tehnički podaci

  • Full HD 1080p video pozivi (do 1920 x 1080 piksela) s najnovijom verzijom Skypea za Windows
  • 720p HD video pozivi (do 1280 x 720 piksela) s podržanim klijentima
  • Full HD video snimanje (do 1920 x 1080 piksela) s preporučenim sustavom
  • Korištenje tehnologije Logitech Fluid Crystal™
  • H.264 video kompresija
  • Carl Zeiss objektiv s autofokusom u 20 koraka
  • Dvostruki stereo mikrofoni s automatskim smanjenjem šuma
  • Automatska korekcija pri slabom osvjetljenju
  • Hi-Speed USB 2.0 certificiran (USB 3.0 spreman)
  • Univerzalna kopča spremna za tronožac, pogodna za prijenosna računala, LCD ili CRT monitore

Dodatni softver

Dobivate i dodatni softver za web kameru, koji uključuje:

  • Video snimanje: do Full HD 1080p video snimanje*
  • Fotografija: do 15 megapiksela (softverski modificirano)
  • Facebook, Twitter™ i YouTube™ HD prijenos jednim klikom (potrebna registracija)
  • Dodatni programski paket: Logitech Vid™ HD***

* H.264 snimanje zahtijeva instalaciju QuickTime-a.
** Zahtijeva instalaciju uključenog softvera.
*** Logitech Vid HD podržava samo HD 720p video pozive u MJPEG modu.

Bilješka

Web kamera je kompatibilna s većinom operativnih sustava i aplikacija za video pozive, uključujući Skype, Zoom i druge.

Parametri

Boja
Rezolucija web kamere
Maksimalna rezolucija videa (px)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.