Lenovo ThinkCentre M75s G2 SFF Ryzen 5 Pro 4650G/8GB/256GB SSD/1yOnSite/BT/Bez OS/Crna

- 2%

ilustracija

Lenovo ThinkCentre M75s G2 SFF Ryzen 5 Pro 4650G/8GB/256GB SSD/1yOnSite/BT/Bez OS/Crna
Br. narudžbe
AGLNM00100
OEM
11JA001BCK
Proizvođač
Lenovo
Bodovi vjernosti: 18
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 27.5.2024 kod vas

384,63 €

378,25 €

302,60 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 377,98 €
Na zalihi: > 20 kom, 27.5.2024 kod vas

378,25 €

384,63 €

302,60 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

PERFORMANSE Procesor : AMD Ryzen™ 5 PRO 4650G (6C / 12T, 3.7 / 4.2GHz, 3MB L2 / 8MB L3) Grafika : Integrirana AMD Radeon™ grafika Memorija : 1x 8GB UDIMM DDR4-3200 Memorijski utori : Četiri DDR4 DIMM utora s podrškom za dva kanala Maksimalna memorija : Do 128 GB DDR4-3200 Prostor za pohranu : 256 GB SSD M.2 2280 PCIe® 3.0x4 NVMe® Opal Podrška za pohranu : Do tri diska, 1x 2.5"/3.5" HDD + 1x 2.5" HDD + 1x M.2 SSD • 2.5" HDD do 1 TB svaki • 3.5" HDD do 2 TB • M.2 SSD do 2 TB Čitač memorijskih kartica: 3u1 čitač kartica Optički pogon: DVD±RW Audio čip: High-definition zvuk (HD), Realtek® ALC623-CG kodek Zvučnik: 1 x 1W Napajanje: 180 W 85% Tipkovnica: USB tradicionalna tipkovnica, crna, češki / slovački Miš: USB Calliope miš, crni Utori za proširenje Jedan PCIe® 3.0 x1, niski profil (duljina < 155 mm, visina < 68 mm) Jedan PCIe® 3.0 x16, niski profil (duljina < 155 mm, visina < 68 mm) Dva slijepa utora, samo dodatni nosači za proširenje priključka Dva M.2 utora (jedan za WLAN, jedan za SSD) Boja kućišta : Crni Filter za prašinu : Nema Form faktor : SFF (8,2 L) Dimenzije (ŠxDxV) : 92,5 x 297,7 x 339,5 mm (3,6 x 11,7 x 13,4 inča) Težina : 5,3 kg (11,7 lb) POVEZIVOST Ethernet : Integrirani 100/1000M WLAN + Bluetooth: Nema prednjih priključaka 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C® 3.2 Gen 1 1x kombinirani priključak za slušalice/mikrofon (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) Dodatni prednji priključci (konfigurirani) ) 1x čitač kartica Stražnji priključci 1x HDMI® 1.4b 2x DisplayPort™ 1.4 4x USB 2.0 1x serijski (9-pinski) 1x Ethernet (RJ-45) 1x Linijski izlaz (3,5 mm) Dodatni stražnji priključci (podesiv) : Bez monitorskog kabela : Nema SIGURNOST I PRIVATNOST Sigurnosni čip Diskretni TPM 2.0, TCG certificirani čitač otisaka prstiju: Nema Kensington® sigurnosni utor, 3 x 7 mm lokot Pametna kopča za kabel: Nema E-Lock na kućištu: Nema Tamper prekidač na kućištu: Da UPRAVLJANJE sustavom Kontrola: DASH 1.2 SERVICE Basic Jamstvo 1 godina, uključena nadogradnja na licu mjesta: Nema CERTIFIKACIJE ENERGY STAR® 8.0 EPEAT™ Srebrno registriran ErP Lot 3 Certifikacija TCO 8.0 RoHS Sukladno Mil-Spec testu MIL-STD-810H Vojni test prošao (niski tlak [nadmorska visina], visoka temperatura, niska temperatura , toplinski udar, vlaga, pijesak i prašina, vibracije, udar, gljivice, sunčeva svjetlost) SOFTVER Operativni sustav : Nema operativnog sustava Isporučeni softver : Ništa

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.