GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C bez ventilatora, Intel Celeron N4500, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi

MARATON
- 15%
POPUSTA

ilustracija

GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C bez ventilatora, Intel Celeron N4500, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi
GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C bez ventilatora, Intel Celeron N4500, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi
GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C bez ventilatora, Intel Celeron N4500, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi
GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C bez ventilatora, Intel Celeron N4500, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi
Br. narudžbe
31541039
OEM
GB-BMCE-4500C Fanless
Proizvođač
Gigabyte
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

GIGABYTE BRIX GB-BMCE-4500C Bez ventilatora

Ultrakompaktno računalo s Intel Celeron N4500 procesorom. S težinom od samo 0,67L, idealan je za svakodnevnu upotrebu.

Tehničke specifikacije

  • Procesor: Intel Celeron N4500, 2.8GHz, 2 jezgre (TDP 6W)
  • Memorija: 1 x SO-DIMM utor DDR4, 2933MHz, Maks. 16 GB
  • Lan: Gigabit LAN (Realtek 8111HS)
  • Wifi: dvopojasna bežična veza Wireless-802.11 AC
  • Grafika: Intel UHD Graphics 605
  • Audio: Realtek ALC255
  • Pohrana: Podržava 2,5" HDD/SSD, debljine 7,0/9,5 mm (1 x 6 Gb/s SATA 3)

Performanse i povezivost

Nova generacija malih Intelovih procesora mnogo je snažnija nego ikada prije. Zahvaljujući novom 10nm proizvodnom procesu i novoj jezgri/GPU arhitekturi, korisnik ne samo da može imati koristi od povećanja performansi, već i uživati u visokim detaljima UHD sadržaja kao nikada prije.

GIGABYTE BRIX također ima M.2 modul koji nudi IEEE 802.11ac Wi-Fi i najnoviji Bluetooth 4.2, pružajući korisnicima Bluetooth povezivanje niske potrošnje za jednostavno povezivanje mobilnih uređaja.

HDMI 2.0b / DP 1.4b podrška za dvostruki izlaz

GIGABYTE Intel 10nm Pentium Silver/Celeron procesori serije Scenarios podržavaju do 2 nezavisna zaslona putem HDMI + mini DisplayPort priključaka s 4K rezolucijom i podrškom za HDR 10.

Podrška za dvostruku pohranu

Nova generacija BRIX-a ne samo da podržava najnoviji SSD za PCI-e /SATA M.2 (1× 2280), već se također može opremiti tradicionalnim 2,5" HDD/SSD.

Podržava DDR4 2933 MHz

GIGABYTE BRIX je opremljen 128-bitnim memorijskim kontrolerom koji podržava DDR4 na frekvenciji do 2933 MHz.

Podrška za VESA standard

Zahvaljujući uključenom VESA nosaču, BRIX se može jednostavno montirati na stražnju stranu monitora ili HD TV-a.

GIGABYTE BRIX Mini PC s najnovijim 10nm Intel Pentium Silver/Celeron procesorima nudi niz korisnih konektora na I/O ploči. Opremljen je s do 4 USB 3.1 priključka s jednim najnovijim USB Type-C, priključcima za slušalice i mikrofon za HD audio te praktičnim HDMI 2.0+ i mDP video izlazima koji korisniku omogućuju spajanje bilo koje vrste monitora.

Parametri

Vrsta robe
Serija procesora
Dizajn računala
Operacijski sustav
Grafički čip
PC oprema
Vrsta memorije
Broj USB-C
Broj USB 3.2 Gen 1
Vrsta optičke mehanike
Vrsta seta

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.