EPSON prijenosna tinta za pisač WorkForce WF-100W MFZ, A4, 14 stranica u minuti, USB, WiFi, BT, ugrađena baterija
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
EPSON prijenosni ink pisač WorkForce WF-100W MFZ, A4, 14 str/min, USB, WiFi, BT, ugrađena baterija
EAN: 0000310910525
Prednosti proizvoda
- Prenosivost: Epsonov najmanji i najlakši bežični A4 inkjet pisač.
- Bežični ispis: Podrška za bežični prijenos podataka.
- Punjenje: Mogućnost punjenja putem USB sučelja.
- Kompaktan: Idealan za ispis faktura, ugovora i drugih dokumenata u pokretu.
- Oprema: Ugrađena baterija, LCD zaslon, Wi-Fi sučelje i Wi-Fi Direct.
Tehnički podaci
Metoda ispisa: glava za ispis Epson Micro Piezo™
Konfiguracija mlaznica: 180 mlaznica u crnoj boji, 59 mlaznica za svaku boju
Min. veličina kapi: 3 pl, s tehnologijom promjenjive veličine kapi tinte
Tehnologija tinte: Pigmentna tinta
Kategorija: Odvojeno radno mjesto
Višenamjenski: ispis
Brzina ispisa ISO/IEC 24734: 7 stranica u minuti crno-bijelo, 4 stranice u minuti u boji
Brzina ispisa prema ISO/IEC 24734 (rad na baterije): 4 stranice/min crno-bijelo, 2 stranice/min u boji
Razlučivost ispisa: 5.760 x 1.440 dpi
Veličine papira: A4, A5, A6, B5, C6 (omotnica), DL (omotnica), br. 10 (kuverta), Letter Legal, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm
Prikladna težina papira: 300 g/m2
Duplex ispis: Ne
Kapacitet ladice za papir: 20 listova standardno, 20 listova maksimalno, 5 listova fotografija
Veza
Protokoli za mrežni ispis: IPP, LDP, Connector 9100, WSD
Protokoli za upravljanje mrežom: SNMP, HTTP, DHCP, APIPA, DDNS, mDNS, SLP, WSD, LLTD, Ping
Sučelje: bežični LAN IEEE 802.11 b/g/n (WiFi 4), Wi-Fi Direct, USB 2.0 Micro-B
Ispis s mobilnih uređaja i ispis iz oblaka: Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver), Apple AirPrint, Google Cloud Print
Mrežni protokoli: TCP/IPv4, TCP/IPv6
Opće informacije
Preporučeni broj korisnika: 1
Potrošnja energije: 1,3 W (Energetski način rada), 11 W (ispis), 4 W spreman, 0,3 W (isključenje)
Napajanje: AC 220 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz 220 V, 240 V
Dimenzije proizvoda: 309 x 154 x 61 mm (širina x dubina x visina)
Težina proizvoda: 1,6 kg
Maks. razina buke: 45 dB (A) prema ISO 9226
kompatibilni operativni sustavi: Mac OS X 10.6.8 i noviji, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2003 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2008 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64-bitni), Windows Server 2012 R2, Windows Vista, Windows Server 2003 R2
Vrsta baterije: integrirana
Baterija - broj stranica: 100 stranica crno-bijelo, 50 stranica u boji
Način punjenja: Strujni adapter, preko USB sučelja, preko USB auto adaptera, preko vanjskih USB baterija
Vrijeme punjenja: Potpuno punjenje 3 sata
Sadržaj paketa
- Mrežni adapter
- 2x pribor za održavanje
- Tintni ulošci (1 crni, 1 trobojni)
- Glavna oprema
- Micro-USB kabel
Dimenzije paketa
Širina: 13 cm, Visina: 26 cm, Dužina: 38 cm, Težina: 2,54 kg
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.