EPSON ink pisač WorkForce Pro WF-C4310DW, A4, 21 str/min, USB, Wi-Fi, LAN
149,01 €
143,70 €
114,96 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
EPSON ink pisač WorkForce Pro WF-C4310DW
Model: WorkForce Pro WF-C4310DW
EAN: 8715946703800
Opis
Uštedite na troškovima ispisa s ovim inkjet pisačem.
Pisač nudi visoku kvalitetu ispisa i fleksibilna bežična rješenja.
Idealan je za poslovna okruženja i smanjuje utjecaj poslovanja na okoliš.
Svojstva
- Brzina ispisa: do 21 str/min
- Format: A4
- Povezivanje: USB, Wi-Fi, LAN
- Dvostrani ispis: Da
Visoka kvaliteta ispisa
Pisač će zadovoljiti zahtjeve i najzahtjevnijih korisnika iz kućnih ureda i malih tvrtki.
Glava za ispis PrecisionCore osigurava visoku kvalitetu ispisa usporedivu s laserskim pisačima.
Veća produktivnost
Ovaj učinkovit, pouzdan i brz pisač nudi A4 dvostrani ispis brzinom od 21 str/min crno-bijelo ili 11 str/min u boji.
Pisač nudi i jednostavno izravno upravljanje putem dodirnog zaslona dijagonale 6,1 cm i intuitivnog korisničkog sučelja.
Minimiziranje troškova
Ovaj je pisač kompatibilan s pojedinačnim tintama koje su do 50% učinkovitije od trobojnih spremnika s tintom.
Isplativi spremnici dostupni su u standardnim i XL veličinama, s najvećim ispisom do 2200 stranica.
Fleksibilnost zahvaljujući bežičnim rješenjima
Koristite Wi-Fi za ispis s bilo kojeg mjesta u uredu ili koristite Wi-Fi Direct za ispis s kompatibilnih bežičnih uređaja čak i bez Wi-Fi-ja.
Svestranost pisača dodatno je poboljšana besplatnim mobilnim aplikacijama za ispis i drugim Epsonovim rješenjima.
Funkcija ispisa putem e-pošte omogućuje vam slanje dokumenata na ispis s gotovo bilo kojeg mjesta na svijetu.
Tehnički podaci
- Metoda ispisa: glava za ispis PrecisionCore™
- Konfiguracija mlaznica: 800 mlaznica u crnoj boji, 256 mlaznica za svaku boju
- Min. veličina kapljice: 3,8 pl s tehnologijom promjenjive veličine kapljice tinte
- Tehnologija tinte: DURABrite™ Ultra
- Kategorija: Ured unutarnjih poslova, Radna skupina
- Višenamjenski: ispis
Više informacija
Za više informacija o ovom proizvodu provjerite službenu web stranicu proizvođača.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.