EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
199,40 €
192,98 €
154,38 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
EPSON printer EcoTank L3250, 3 u 1
EAN: 8715946684208
Ispis visoke kvalitete po niskoj cijeni. Idealno za moderne domove.
Ušteda troškova
Uštedite do 90% na troškovima ispisa.
Paket sadrži
- Tinta na 8100 crno-bijelih stranica
- Tinta za 6500 stranica u boji
Tehnologija
Metoda ispisa: glava za ispis Epson Micro Piezo™
Tehnologija tinte: Dye Ink
Razlučivost ispisa: 5.760 x 1.440 dpi
Višenamjenski: ispis, skeniranje, kopiranje
Ispis
Broj boja: 4 boje
Brzina ispisa ISO/IEC 24734: 10 stranica u minuti crno-bijelo, 5 stranica u minuti u boji
Skeniranje
Rezolucija skeniranja: 1.200 x 2.400 dpi
Izlazni formati: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG
Rukovanje papirom/medijima
Broj ladica za papir: 1
Duplex ispis: Ručni
Kapacitet ladice za papir: 100 listova - standardno
Opće informacije
Potrošnja energije: 12 W (samostalno kopiranje, standard ISO/IEC 24712), 0,7 W (eko način rada)
Dimenzije proizvoda: 375 x 347 x 179 mm (širina x dubina x visina)
Težina proizvoda: 3,9 kg
Kompatibilnost
Kompatibilni operativni sustavi: Mac OS X 10.6.8 ili noviji, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64-bitna) , Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 ili noviji, Windows XP SP3 ili noviji (32-bitni), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 ili noviji
Sučelje: USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
Jamčiti
Jamstvo: 12 mjeseci kod dobavljača, 30 000 stranica
Što je u kutiji
- 4 pojedinačne boce s tintom od 65 ml (crna, cijan, žuta i magenta) i 1 rezervna boca s crnom tintom
- Upravljački i uslužni programi (CD)
- Glavna oprema
- Kabel za napajanje
- Upute za instalaciju
- Dokument o jamstvu
Dimenzije paketa
Širina: 41 cm
Visina: 24 cm
Duljina: 44 cm
Težina: 5,82 kg
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.