EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi

- 3%

ilustracija

EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
EPSON pisač EcoTank L3250, 3u1, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
Br. narudžbe
31092510
OEM
C11CJ67405
Proizvođač
Epson
Bodovi vjernosti: 9
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 14.5.2024 kod vas

199,40 €

192,98 €

154,38 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 188,78 €
Na zalihi: > 20 kom, 14.5.2024 kod vas

192,98 €

199,40 €

154,38 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

EPSON printer EcoTank L3250, 3 u 1

EAN: 8715946684208

Ispis visoke kvalitete po niskoj cijeni. Idealno za moderne domove.

Ušteda troškova

Uštedite do 90% na troškovima ispisa.

Paket sadrži

  • Tinta na 8100 crno-bijelih stranica
  • Tinta za 6500 stranica u boji

Tehnologija

Metoda ispisa: glava za ispis Epson Micro Piezo™

Tehnologija tinte: Dye Ink

Razlučivost ispisa: 5.760 x 1.440 dpi

Višenamjenski: ispis, skeniranje, kopiranje

Ispis

Broj boja: 4 boje

Brzina ispisa ISO/IEC 24734: 10 stranica u minuti crno-bijelo, 5 stranica u minuti u boji

Skeniranje

Rezolucija skeniranja: 1.200 x 2.400 dpi

Izlazni formati: BMP, JPEG, PICT, TIFF, multi-TIFF, PDF, PNG

Rukovanje papirom/medijima

Broj ladica za papir: 1

Duplex ispis: Ručni

Kapacitet ladice za papir: 100 listova - standardno

Opće informacije

Potrošnja energije: 12 W (samostalno kopiranje, standard ISO/IEC 24712), 0,7 W (eko način rada)

Dimenzije proizvoda: 375 x 347 x 179 mm (širina x dubina x visina)

Težina proizvoda: 3,9 kg

Kompatibilnost

Kompatibilni operativni sustavi: Mac OS X 10.6.8 ili noviji, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64-bitna) , Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 ili noviji, Windows XP SP3 ili noviji (32-bitni), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 ili noviji

Sučelje: USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct

Jamčiti

Jamstvo: 12 mjeseci kod dobavljača, 30 000 stranica

Što je u kutiji

  • 4 pojedinačne boce s tintom od 65 ml (crna, cijan, žuta i magenta) i 1 rezervna boca s crnom tintom
  • Upravljački i uslužni programi (CD)
  • Glavna oprema
  • Kabel za napajanje
  • Upute za instalaciju
  • Dokument o jamstvu

Dimenzije paketa

Širina: 41 cm

Visina: 24 cm

Duljina: 44 cm

Težina: 5,82 kg

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Vrsta skenera
Automatski ulagač dokumenata
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Faks
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)
Stvarna rezolucija skenera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.