EPSON pisač EcoTank L1250, A4, 1440x5760dpi, 33ppm, USB, Wi-Fi
169,66 €
165,53 €
132,42 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Epson EcoTank L1250: pisač za moderan dom
Bežični ispis i iznimno niska cijena po stranici
Ekonomičan ispis
Uštedite do 90% na troškovima ispisa s pisačima EcoTank tvrtke Epson.
Spremnici s tintom velikog volumena
Integrirani spremnici tinte lako se pune zahvaljujući mehanizmu za zaključavanje bočica.
Visok prinos
Jedan set bočica s tintom odgovara do 66 spremnika s tintom.
Bežično postavljanje
Aplikacija Epson Smart Panel omogućuje bežično postavljanje, nadzor, ispis i druge funkcije s vašeg pametnog uređaja.
Tehničke specifikacije
- Metoda ispisa: glava za ispis Epson Micro Piezo™
- Konfiguracija mlaznica: 180 mlaznica u crnoj boji, 59 mlaznica za svaku boju
- Min. veličina kapi: 3 pl, s tehnologijom promjenjive veličine kapi tinte
- Tehnologija tinte: Tinta u boji
- Razlučivost ispisa: 5.760 x 1.440 dpi
- Kategorija: Odvojeno radno mjesto, Kućni ured
- Višenamjenski: ispis
Obrada papira i medija
- Broj ladica za papir: 1
- Veličine papira: A4, A5, C6, A6, B5, B6, br. 10, DL, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, 13 x 20 cm, 20 x 25 cm, 9 x 13 cm
- Duplex ispis: Ručni
- Kapacitet izlazne ladice: 30 listova
- Kapacitet ladice za papir: 100 listova - standardno
- Prikladna težina papira: 64 g/m2 - 300 g/m2
- Rukovanje medijima: ispis bez rubova (do 10 x 15 cm)
Opće informacije
- Potrošnja energije: 0,7 W (Energetski način rada), 12 W (ispis), 3 W spreman, 0,2 W (isključivanje), TEC 0,14 kWh/tjedan
- Napajanje: AC 100 V - 240 V, 50 Hz - 60 Hz
- Dimenzije proizvoda: 375 x 347 x 169 mm (širina x dubina x visina)
- Težina proizvoda: 2,9 kg
- Kompatibilni operativni sustavi: Mac OS X 10.6.8 ili noviji, Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows Server 2008 (32/64-bitna verzija), Windows Server 2008 R2, Windows Server 2012 (64-bitna) , Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Vista, Windows XP Professional x64 Edition SP2 ili noviji, Windows XP SP3 ili noviji (32-bitni), Windows Server 2003 R2, Windows Server 2003 SP2 ili noviji
- Sučelje: USB, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
- Ispis s mobilnih uređaja i ispis u oblak: Epson Connect (iPrint, Email Print, Remote Print Driver)
- Crna boja
druge funkcije
Emulacija: ESC/PR
Jamčiti
12 mjeseci kod dobavljača, 30 000 stranica
Prinos pri korištenju isporučenih spremnika
- Kapacitet crno-bijelih stranica: 8.100 stranica
- Kapacitet stranica u boji: 6500 stranica
Što je u kutiji
- 4 pojedinačne boce s tintom od 65 ml (crna, cijan, žuta i magenta) i 1 rezervna boca s crnom tintom
- Upravljački i uslužni programi (CD)
- Glavna oprema
- Kabel za napajanje
- Upute za instalaciju
- Dokument o jamstvu
Dimenzije paketa
- Širina: 42 cm
- Visina: 26 cm
- Duljina: 45 cm
- Težina: 4,76 kg
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.