Eaton 5PX 3000i RT2U G2, Gen2 UPS 3000VA / 3000W, 8 IEC utičnica, rack/tower

- 12%

ilustracija

Eaton 5PX 3000i RT2U G2, Gen2 UPS 3000VA / 3000W, 8 IEC utičnica, rack/tower
Br. proizvoda
3149270
OEM
5PX3000IRT2UG2
Proizvođač
Eaton
Bodovi vjernosti: 113
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, u četvrtak kod vas

2 567,10 €

2 271,68 €

1 817,34 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 2 258,54 €
Na zalihi: 6 kom, u četvrtak kod vas

2 271,68 €

2 567,10 €

1 817,34 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tehnički podaci

Opće karakteristike
Naziv proizvodaEaton 5PX Gen2 UPS
Kataloški broj5PX3000IRT2UG2
Duljina/dubina proizvoda603 mm
Visina proizvoda85,5 mm
Širina proizvoda438 mm
Težina proizvoda31,7 kg
UsklađenostIEC/EN 62040-1
IEC/EN 62040-2
IEC/EN 62040-3
RoHS usklađen
DOSEG
UL 1778
CSA 22.2
CertifikacijaCE
cTUVus
EAC
Cm
UKCA
ukrajinski
KCC
Certificiran ENERGY STAR
Kod modelaEaton 5PX 3000i RT2U G2
Baterija
Vrsta baterijeOlovna baterija bez održavanja (zamjenjiva)
Zamjena baterijeKorisnik može zamijeniti
Broj baterija6
Upravljanje baterijomABM i metoda punjenja s kompenzacijom temperature (po izboru korisnika), automatsko testiranje baterije, zaštita od dubokog pražnjenja, automatsko prepoznavanje vanjskih baterijskih modula
Ocjene baterije12V / 9Ah
Produljeno trajanje baterijeDa
Izlaz
Utičnica(8) C13, (2) C19
Napon230V
Performanse3000 W
Faktor izlazne snage1
Raspon izlaznog napona230 V (+6%/-10%)
Krivulja izlaznog naponaIzlaz sinusnog vala
Nazivni izlazni naponZadana postavka 230V (200/208/220/230/240V)
Vrsta opskrbe1
TopologijaMreža interaktivna
Nazivna snaga VA3000 VA
Ulazni
Ulazni priključakC20
Nazivni ulazni naponZadana postavka 230V (200/208/220/230/240V)
Nazivna frekvencija50–60 Hz
Duljina kabela za napajanje1,8 m
Raspon ulaznog napona160–294 V (podesivo na 150 V – 294 V)
Raspon ulazne frekvencije47–70 Hz (sustav 50 Hz), 56,5–70 Hz (sustav 60 Hz), 40 Hz u načinu rada niske osjetljivosti
Komunikacije
Uključuje mrežnu karticuNe
KomunikacijeUSB priključak (kompatibilan s HID-om)
Serijski priključak (RS232)
Mini terminalni blokovi za daljinsko uključivanje/isključivanje (ROO) i daljinsko isključivanje (RPO)
Mini terminalni blok za izlazni relej
Kontakti bez potencijala (3 izlaza, 1 ulaz, optokaparler, DB9)
Korisničko sučeljeVišejezični grafički LCD zaslon
Uklopni kontakt bez potencijalaDa
Utori za proširenjeJedan utor za dodatnu komunikacijsku karticu
Kompatibilnost softveraEaton Intelligent Power Manager softver, Eaton Intelligent Power Protector
Vrsta sučeljaostalo
okoliš
Nadmorska visina3000m
Razina bukeManje od 40 dB na 1 metar
Raspon temperature0° do 40°C (32° do 104°F) za baterije preporučeno max. 25°C (77°F)
Relativna vlažnost zraka0–90% bez kondenzacije
Ostale specifikacije
Vrsta konstrukcije482,6 mm (19 inča) opreme
Sadržaj paketaUlazni kabel
Komplet za montažu ormarića
(2) Nosači za samostojeću ugradnju
Sustav za držanje kabela
USB kabel
Serijski kabel
(2) IEC-IEC kabeli
Brzi vodič
Sigurnosne upute
Faza (izlaz)1
Funkcija automatskog isključivanjaDa
BojaCrna/srebrna
Učinkovitost98
Komplet za montažu ormarićaDa
Faza (ulaz)1

Moglo bi Vas zanimati

Parametri

Prividna snaga (VA)
Topologija
Komunikacija
Korištenje
Izvedba
Faza (Ulaz/Izlaz)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 983 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 47000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

90% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.