CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W, češke utičnice
52,46 €
47,78 €
38,22 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W
Kućanstva i kućni uredi, kao i mali uredi, cijenit će inovativan dizajn i više izlaznih utičnica. UPS je opremljen tehnologijom automatske regulacije napona (AVR) i simuliranim sinusoidnim izlazom. Zaštita od preopterećenja, LED indikator statusa, otpornost na vatru i konfigurabilni alarm su samo po sebi razumljivi. Zahvaljujući poboljšanoj tehnologiji upravljanja baterijama i kompaktnoj veličini, UPS će postati nezamjenjiv pomoćnik.
Tehničke specifikacije
Model
UT650EG-FR
Topologija
Line-interaktivan
Kapacitet (VA)
650VA
Kapacitet (vati)
360 W
Faza (ulaz/izlaz)
1:1
GreenPower
Ne
Aktivna PFC podrška
Ne
Ulazni
Nazivni ulazni napon
230 V ± 10%
Raspon ulaznog napona
165-290 V
Raspon ulazne frekvencije
50/60 Hz ±5% (automatsko otkrivanje)
Nazivna ulazna struja
2.95A
Ulazna utičnica
Šuko
Regulacija napona (AVR)
Da
Izlaz
Raspon izlaznog napona
230 Vac ± 10%
Raspon izlazne frekvencije
50 Hz/60 Hz ± 1%
Izlazna frekvencija
Simulirana sinusoida
Broj utičnica
3
Vrsta utičnica
FR
Zaštita od prenapona i filtriranje
Zaštita od prenapona
Da
Maks. udarna vrijednost
-
Zaštita telefona/mreže RJ11/RJ45
1 ulaz, 1 izlaz (do 1 Gb)
Baterija
Korisnik može zamijeniti
Ne
Vrsta baterije (količina)
12V/5Ah (1)
Tipično vrijeme punjenja
6 h.
Sigurnosna vremena
Produljenje roka depozita
Ne
Opterećenje 60 W (min)
28
Opterećenje 90 W (min.)
16
Komunikacije
USB priključak
Ne
Serijski priključak
Ne
Upravljačka kartica
Ne
SmartConnect
Ne
EPO konektor
Ne
Upravljanje
Softver
Ne
Hladni start
Ne
Samotestiranje
Da
Indikacija stanja
Indikatori
Da - uključeno, mrežni način rada, način rada baterije, slaba baterija
Zvučna upozorenja
Da - način rada baterije, slaba baterija, preopterećenje, kvar UPS-a
Višenamjenski LCD zaslon
Ne
Fizički parametri
Dimenzije (V x Š x D) (mm)
174x84x252
Težina (kg)
3.8
Visina u stalku
0U
Jamčiti
mjeseci
24
Izvršenje
U službi
Moglo bi Vas zanimati
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

