CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W, češke utičnice

- 9%

ilustracija

CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W, češke utičnice
CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W, češke utičnice
Br. proizvoda
3295465
OEM
UT650EG-FR
Proizvođač
Cyber Power Systems
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, u petak kod vas

52,46 €

47,78 €

38,22 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 47,76 €
Na zalihi: > 20 kom, u petak kod vas

47,78 €

52,46 €

38,22 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

CyberPower UT GreenPower Series UPS 650VA/360W

Kućanstva i kućni uredi, kao i mali uredi, cijenit će inovativan dizajn i više izlaznih utičnica. UPS je opremljen tehnologijom automatske regulacije napona (AVR) i simuliranim sinusoidnim izlazom. Zaštita od preopterećenja, LED indikator statusa, otpornost na vatru i konfigurabilni alarm su samo po sebi razumljivi. Zahvaljujući poboljšanoj tehnologiji upravljanja baterijama i kompaktnoj veličini, UPS će postati nezamjenjiv pomoćnik.

Tehničke specifikacije

Model

UT650EG-FR

Topologija

Line-interaktivan

Kapacitet (VA)

650VA

Kapacitet (vati)

360 W

Faza (ulaz/izlaz)

1:1

GreenPower

Ne

Aktivna PFC podrška

Ne

Ulazni

Nazivni ulazni napon

230 V ± 10%

Raspon ulaznog napona

165-290 V

Raspon ulazne frekvencije

50/60 Hz ±5% (automatsko otkrivanje)

Nazivna ulazna struja

2.95A

Ulazna utičnica

Šuko

Regulacija napona (AVR)

Da

Izlaz

Raspon izlaznog napona

230 Vac ± 10%

Raspon izlazne frekvencije

50 Hz/60 Hz ± 1%

Izlazna frekvencija

Simulirana sinusoida

Broj utičnica

3

Vrsta utičnica

FR

Zaštita od prenapona i filtriranje

Zaštita od prenapona

Da

Maks. udarna vrijednost

-

Zaštita telefona/mreže RJ11/RJ45

1 ulaz, 1 izlaz (do 1 Gb)

Baterija

Korisnik može zamijeniti

Ne

Vrsta baterije (količina)

12V/5Ah (1)

Tipično vrijeme punjenja

6 h.

Sigurnosna vremena

Produljenje roka depozita

Ne

Opterećenje 60 W (min)

28

Opterećenje 90 W (min.)

16

Komunikacije

USB priključak

Ne

Serijski priključak

Ne

Upravljačka kartica

Ne

SmartConnect

Ne

EPO konektor

Ne

Upravljanje

Softver

Ne

Hladni start

Ne

Samotestiranje

Da

Indikacija stanja

Indikatori

Da - uključeno, mrežni način rada, način rada baterije, slaba baterija

Zvučna upozorenja

Da - način rada baterije, slaba baterija, preopterećenje, kvar UPS-a

Višenamjenski LCD zaslon

Ne

Fizički parametri

Dimenzije (V x Š x D) (mm)

174x84x252

Težina (kg)

3.8

Visina u stalku

0U

Jamčiti

mjeseci

24

Izvršenje

U službi

Moglo bi Vas zanimati

Parametri

Prividna snaga (VA)
Topologija
Zaštita podatkovne mreže
Zaštita telefonske mreže
Vrsta izlaza
Korištenje
Broj utičnica
Izvedba
Faza (Ulaz/Izlaz)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 39 €
Široki izbor. Nudimo više od 48000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

87% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.