Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni

- 30%

ilustracija

Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Delso WORKSTATION Električni stol podesiv po visini crni
Br. narudžbe
31334011
OEM
Worksc
Proizvođač
DELSO
Bodovi vjernosti: 116
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ELEKTRIČNA RADNA STOLNA PODEŠIVA VISINA 120X60CM, CRNA Jeste li umorni od sjedećeg posla? Zahvaljujući radnom stolu podesivom po visini, možete i stajati na poslu. I ne samo to! Jeste li znali da standardna visina radnog stola (tj. 75 cm) ne odgovara 90% stanovništva? Zahvaljujući postolju, visina stola se može podesiti i za sjedeći rad, čime se sprječavaju leđa i vratna kralježnica. Podešavanje visine WORKSTATION stol podesiv po visini može se podesiti između 72 - 121 cm (bez vrha) zahvaljujući integriranom elektromotoru. Elektromotor može podnijeti hranu pod opterećenjem do 50 kg. Baze marke DELSO odlikuje se vrlo tihim radom elektromotora uz jamstvo od 4 godine! Kontroler memorije s USB punjačima Upravljanje stolom je vrlo jednostavno i brzo. Za promjenu visine stola, jednostavno pritisnite tipku sa strelicom gore/dolje i tablica će se pomaknuti. Velika prednost je vozačeva memorija koja može pohraniti do 4 omiljene korisničke pozicije. Korisnici će jako cijeniti udobno smješten USB punjač (2x USB i 1x USB-C) izravno u upravljačkoj ploči, tako da je uvijek pri ruci i ne ometa stol. Na desnom kraju upravljačke ploče pronaći ćete tipku koja služi kao dječja brava, koja, kada se pritisne, zaključava sve ostale tipke i imobilizira stol. Praktična ladica Nered na stolu neprijatelj je svakog studija. Radna stanica opremljena je praktičnom ladicom ispod stola, u koju možete sakriti nered, a pritom sve imati uvijek pri ruci. Sustav protiv sudara Sigurnost je uvijek na prvom mjestu i dvaput se odnosi na stvari koje se kreću. Baza je opremljena sustavom protiv sudara, koji prati otpornost na vanjsko okruženje kada se visina aktivno podešava. Stoga, ako stol udari, na primjer, u prozorsku dasku, automatski se zaustavlja i pomiče bazu u suprotnom smjeru. Broj motora 1 elektromotor Broj segmenata 2 segmenta Visina dizanja (bez ploče) 72 - 121 cm Širina ploče 120 cm Dubina ploče 60 cm Brzina dizanja 25 mm / s Nosivost 50 kg Rektifikacija za izravnavanje neravnih podova Da Osnovna boja crna Neto težina 38,7 kg Bruto težina 33 kg Veličina pakiranja 128,5 × 75,5 × 18,5 cm Kontroler Memorija s 4 memorije Jamstvo 4 godine Sustav protiv sudara Da ACTIVE način rada Nema buke

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.