Canon MAXIFY MB2750 - boja, MF (ispis, fotokopir, skeniranje, faks, oblak), obostrani, ADF, USB, LAN, Wi-Fi
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
MAXIFY MB2750
Šareni inkjet višenamjenski uređaj za kućni ured. Canon MAXIFY MB2750 serija nudi mobilni ispis i integraciju u oblak, a njegova ladica od 500 listova, zajedno s brzim crno-bijelim 24 sličica u sekundi, povećava produktivnost.
Prednosti
- Stvarna produktivnost: 24 slike u minuti crno-bijelo, 15,5 slika u minuti u boji
- Ispisujte i skenirajte pomoću Wi-Fi i LAN mreže
- Ispis i skeniranje na usluge u oblaku
- Kapacitet tinte: 1200 stranica u crnoj i 900 stranica u boji
- 500 listova velikog kapaciteta i automatski ulagač dokumenata od 50 listova
Za kućni ured gdje je potrebna produktivnost
Potpuno opremljen pisač, skener, fotokopirni uređaj i faks dizajniran za kućni ured. Canon MAXIFY MB2750 serija ima veliku ladicu za papir od 500 listova i automatski ulagač dokumenata od 50 listova. Ovaj uređaj koristi DRHD tinte visoke kvalitete i otporne na habanje te ispisuje bogate nijanse crne, žive boje i oštar tekst u vrhunskoj kvaliteti. No, visoka kvaliteta nije na štetu brzine: uređaj ispisuje A4 velikom brzinom od 24 ipm u crnoj boji i 15,5 slika u minuti u boji, a prva stranica je spremna za 6 sekundi.
Minimalni operativni troškovi
Uređaj naglašava ekonomičnost i može se pohvaliti malom potrošnjom od samo 0,2 kWh (TEC) i zasebno zamjenjivim patronama u boji. U skladu s ISO standardom, crni spremnici imaju kapacitet od 1200 stranica, a spremnici u boji 900 stranica. Opcijski paket u 4 boje sadrži kompletan set zamjenskih tinti, nudeći još bolju vrijednost.
Izrađeno s produktivnošću na umu
Uz obostrani ispis i podršku za razne veličine i vrste papira - od običnog A4 papira preko naljepnica, omotnica i foto papira do obostranog kopiranja posjetnica - obični uredski ispis bit će lak. Uz TFT zaslon osjetljiv na dodir visoke osjetljivosti od 7,5 cm (3 inča), samo nekoliko klikova je dovoljno za ispis, kopiranje, skeniranje ili faksiranje.
Podržava mobilne uređaje, oblak i produktivnost
Podrška za tehnologije Google Cloud Print, Apple AirPrint (iOS), Mopria i Canon PRINT omogućuju brz i jednostavan ispis i skeniranje putem mobilnih uređaja. Možete ispisivati preko oblaka te skenirati i pohranjivati dokumente u uslugama u oblaku. Podržane usluge uključuju Google Drive, Dropbox, Evernote, OneNote, OneDrive i Concur. U načinu rada integrirane pristupne točke možete koristiti pametni uređaj za povezivanje s pisačem bez Wi-Fi mreže.
Sveobuhvatne funkcije nadzora i održavanja
Filtriranje IP adresa daje prava pristupa samo odabranom broju korisnika, a SMTP podrška omogućuje sigurno skeniranje na e-poštu. Razne dodatne značajke omogućuju administratorima sustava da brzo i jednostavno konfiguriraju pisač i ograniče USB skeniranje i slične operacije.
Mrežna integracija
IT menadžeri i administratori sustava cijenit će kompatibilnost Canonove serije MAXIFY MB2750 s Simple Network Management Protocol (SNMP) te jednostavno upravljanje i integraciju u postojeće uredske mreže. Osim toga, ovaj protokol omogućuje praćenje razine tinte, statusa pogreške, broja stranica i drugih pokazatelja.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.