2-Power PA5149U-1BRS baterija za prijenosno računalo 14,4 V 3860 mAh

MARATON
- 45%
POPUSTA

ilustracija

2-Power PA5149U-1BRS baterija za prijenosno računalo 14,4 V 3860 mAh
Br. narudžbe
AG981556
OEM
PA5149U-1BRS
Proizvođač
2-Power
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 1 kom, 15.5.2024 kod vas

221,99 €

122,78 €

98,22 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 114,35 €
Na zalihi: 1 kom, 15.5.2024 kod vas

122,78 €

221,99 €

98,22 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Jamstvo 1 godina Karakteristike baterije Prijenosno računalo, Mrežna baterija za prijenosna računala Kemija baterije Litij polimer, Lagana punjiva Vrijeme rada Standardni životni napon 14,8 V Kapacitet 3860 mAh Oblik Pravokutni Proizvođač Ovo je originalni OEM Toshiba proizvod Zamjenjuje: PA5149U-1BRS 4INP7/60/8 0 prikladno za : ZA TOSHIBA za Tecra Z40-A za Tecra Z40-B-13U za Tecra Z40-A-10K za Tecra Z40-B-13Z za Tecra Z40-A-10T za Tecra Z40-B-144 za Tecra Z40- A- 10X za Tecra Z40-B-149 za Tecra Z40-A-110 za Tecra Z40-B-14D za Tecra Z40-A-150 za Tecra Z40-B-150 za Tecra Z40-A-17K za Tecra Z40-B -15D za Tecra Z40-AK01M za Tecra Z40-B-15M za Tecra Z40-AK03M za Tecra Z40-B-161 za Tecra Z40-AK05M za Tecra Z40-C za Tecra Z40-AK06M za Tecra Z40-C-103 za Tecra Z40- B za Tecra Z40-C-105 za Tecra Z40-B K12M za Tecra Z40-C-106 za Tecra Z40-B K24M za Tecra Z40-C-107 za Tecra Z40-B-104 za Tecra Z40-C-108 za Tecra Z40-B-105 za Tecra Z40-C-10R za Tecra Z40-B-126 za Tecra Z40-C-11E za Tecra Z40-B-128 za Tecra Z40-C-11F za Tecra Z40-B-12E za Tecra Z40 -C-11N za Tecra Z40-B-12F za Tecra Z40-C-11P za Tecra Z40-B-12G za Tecra Z40T-A za Tecra Z40-B-12P za Tecra Z40T-B za Tecra Z40-B- 12Q za Tecra Z40T-C za Tecra Z40-B-138 za Tecra Z50 za Tecra Z40-B-13N za Tecra Z50-A

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.