2-POWER baterija 11.4V 3500mAh za Dell Inspiron 13 (5368), Latitude 13 3379, Vostro 15 (5568)

MARATON
- 4%
POPUSTA

ilustracija

2-POWER baterija 11.4V 3500mAh za Dell Inspiron 13 (5368), Latitude 13 3379, Vostro 15 (5568)
Br. narudžbe
AH2191062054
OEM
77053267
Proizvođač
2-POWER
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 6 kom, u utorak kod vas

58,69 €

56,55 €

45,24 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 55,68 €
Na zalihi: 6 kom, u utorak kod vas

56,55 €

58,69 €

45,24 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Zamjenska baterija se može koristiti za sljedeće modele laptopa: Dell G3 3579, Dell Inspiron 13 (5368), Dell Inspiron 13 (5378), Dell Inspiron 13 (5379), Dell Inspiron 13 (7368), Dell Inspiron 13 (7375) , Dell Inspiron 13 (7378), Dell Inspiron 14 (5485), Dell Inspiron 14 (7460), Dell Inspiron 15 (5565), Dell Inspiron 15 (5567), Dell Inspiron 15 (5568), Dell Inspiron 15 (5570), Dell Inspiron 15 (5578), Dell Inspiron 15 (5579), Dell Inspiron 15 (5583), Dell Inspiron 15 (5584), Dell Inspiron 15 (5585), Dell Inspiron 15 (7560), Dell Inspiron 15 (7569), Dell Inspiron 15 (7572), Dell Inspiron 15 (7579), Dell Inspiron 17 (5765), Dell Inspiron 17 (5767), Dell Inspiron 17 (7778), Dell Inspiron 17 (7779), Dell Inspiron 3480, Dell Inspiron 3481, Dell Inspiron 3482, Dell Inspiron 3580, Dell Inspiron 3581, Dell Inspiron 3582, Dell Inspiron 3583, Dell Inspiron 3584, Dell Inspiron 3585, Dell Inspiron 3780, Dell Inspiron 3781, Dell Inspiron 3782, Dell Inspiron 3785, Dell Inspir na 5368, Dell Inspiron 5378 , Dell Inspiron 5480, Dell Inspiron 5481, Dell Inspiron 5482, Dell Inspiron 5491, Dell Inspiron 5493, Dell Inspiron 5570, Dell Inspiron 5575, Dell Inspiron 5580, Dell Inspiron 5590, Dell Inspiron 5593, Dell Inspiron 5767, De ll Inspiron 5770, Dell Inspiron 5775, Dell Inspiron 7472, Dell Inspiron 7570, Dell Inspiron 7573, Dell Inspiron 7580, Dell Inspiron 7586, Dell Latitude 13 3379, Dell Latitude 3180, Dell Latitude 3189, Dell Latitude 3190, Dell Latitude 3300, De ll Latitude 3390, Dell Latitude 3400, Dell Latitude 3480/3488, Dell Latitude 3490, Dell Latitude 3500, Dell Latitude 3580/3588, Dell Latitude 3590, Dell Vostro 14 (5468), Dell Vostro 15 (5568), Dell Vostro 3480, Dell Vostro 3481, Dell Vostro 3580, Dell Vostro 3582, Dell Vostro 3583 (za ovaj model morate fizički provjeriti koja je originalna baterija - odaberite ATC PN 2191062054 ili 2191062406 prema tome), Dell Vostro 3584, Dell Vostro 3590, Dell Vostro 5468, Dell Vostro 5471, Dell Vostro 5481, Dell Vostro 5568

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.