VERBATIM BD-R (pakiranje od 25) Blu-Ray / vreteno / DL + / 6x / 50 GB / ŠIROKI ISPISI BEZ ID POVRŠINE Tvrdi premaz

- 27%

ilustracija

VERBATIM BD-R (pakiranje od 25) Blu-Ray / vreteno / DL + / 6x / 50 GB / ŠIROKI ISPISI BEZ ID POVRŠINE Tvrdi premaz
Br. narudžbe
3711288
OEM
43749
Proizvođač
Verbatim
Bodovi vjernosti: 4
1 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

127,05 €

93,05 €

74,44 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 91,83 €
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

93,05 €

127,05 €

74,44 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BD-R DL 50 GB 2x vreteno za termalni ispis 25 paketa - bez ID-a marke

Pojava Blu-ray tehnologije dovela je do uvođenja diskova velikog kapaciteta koji zadovoljavaju zahtjeve brzog razvoja televizije visoke razlučivosti (HDTV).

Blu-ray diskovi su izvedeni iz tehnologije plavog lasera. Kraća valna duljina zraka dovodi do plave boje. Plavi laser ima valnu duljinu od 405 nm, dok crveni laseri koji se koriste s DVD-ima imaju valnu duljinu od 650 nm. Prednost plavog lasera kraće valne duljine je u tome što se mogu upisivati manje rupe podataka, čime se povećava količina podataka na disku.

Blu-ray diskovi nude 3 do 5 puta veći kapacitet pohrane od standardnih DVD-ova koji se mogu snimati, omogućujući vam snimanje, transkribiranje i reprodukciju videozapisa visoke razlučivosti (HD) kvalitete slike.

Veliki kapacitet - 25 GB / 50 GB
Valna duljina lasera: 405 nm
Hard Coat zaštitni sloj.
Dug vijek trajanja tijekom arhiviranja.
Izuzetna izvedba reprodukcije.
BD-R diskovi dizajnirani su za korištenje u BD pogonima i snimačima. Dulji vijek trajanja zahvaljujući tehnologiji Hard Coat Protection.

Dizajniran isključivo za upotrebu u pogonima i snimačima koji podržavaju 25 GB Blu-ray diskove bez kasete.

Broj dijela: 43723
Kapacitet: 50 GB
Maks. Registracija. Brzina: 2x
Pakiranje: 25 pakiranja vretena
Površina: Therman Printable - No ID Brand
Područje za ispis: 22-117 mm

Ovaj disk je sukladan s BD-R verzijom 1.2.

Mediji za toplinski ispis dizajnirani su za ispis na posebnim termalnim pisačima ili pisačima s termalnom sublimacijom. Ovi mediji ne mogu se ispisivati pomoću inkjet pisača. Na tržištu postoji samo ograničen broj termalnih pisača, od kojih većina koristi profesionalnu opremu za kopiranje.

Parametri

Vrsta medija
Proizvođač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.