TP-Link TL-SG3428X-UPS JetStream L2 Switch 24x GElan 4x10GE SFP+ i rezervno UPS napajanje

- 12%

ilustracija

TP-Link TL-SG3428X-UPS JetStream L2 Switch 24x GElan 4x10GE SFP+ i rezervno UPS napajanje
Br. narudžbe
AGTPL00545
OEM
TL-SG3428X-UPS
Proizvođač
TP-Link
Bodovi vjernosti: 16
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

369,49 €

324,83 €

259,86 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 322,65 €
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

324,83 €

369,49 €

259,86 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TL-SG3428X-UPS pruža 24x 10/100/1000 Mbps LAN priključaka. Osim toga, dostupna su i 4x 10G SFP+ utora. Za upravljanje i nadzor moguće je koristiti zajednički pristup putem web sučelja i protokola, npr. CLI, SNMP, RMO, ali i centralizirano upravljanje oblakom i softverski kontroler. Također je podržan hardverski Omada kontroler (OC200/OC300). U odnosu na klasičnu verziju, osim standardnog 230V AC napajanja, ovaj prekidač ima opciju UPS-a, odnosno priključka na bateriju (minimalno 4,5Ah) u slučaju ispada primarnog 230V AC napajanja, uključujući i punjenje baterije. Prekidač se također može spojiti tako da se isključi 230V AC i spoji prekidač samo sa 12V DC izvorom na terminale namijenjene za bateriju. Omada Controller Omada Software Defined Networking (SDN) platforma integrira mrežne uređaje, uključujući pristupne točke, preklopnike, pristupne usmjerivače i pruža 100% centralizirano upravljanje u oblaku. Omada stvara visoko skalabilnu mrežu uključujući kontrolu s jednog sučelja. Omogućuje besprijekornu bežičnu i žičanu povezanost, idealnu za korištenje u ugostiteljstvu, obrazovanju, maloprodaji, uredima i još mnogo toga. Tehnički parametri Konektori i sučelja LAN brzina: (24) 10/100/1000Mbps Optičko sučelje: (4) 10Gbps Serijski port: micro USB, RJ45 Vrsta napajanja: DC stezaljka, Iz mreže (230V), Baterija Max. potrošnja energije [W]:24 Napajanje preko konektora/priključnog bloka:12V DC, 230V AC Fizičke karakteristike Dizajn:Rackmount Ventilatori:Bez ventilatora Kućište:Metal Radna temperatura [°C]:0 do 45 Širina [mm]:440 Visina [ mm] :44 Dubina [mm]:180 Opća brzina prebacivanja [Gbps]:128 Tablica MAC adresa:16000 Jumbo okvir [Bajtovi]:9000 Brzina prosljeđivanja paketa [Mpps]:95 Softver Web upravljanje: Da Upravljanje: Web sučelje, SSH, Telnet, Omada kontroler Funkcije: VLAN, QoS, DHCP njuškanje Zadana IP adresa: 192.168.0.1 Zadano ime i lozinka: admin / admin Sadržaj paketa Uređaj Kabel za napajanje Nosači za 19" stalak

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.