TP-Link SG2218 Omada 16-portni gigabitni pametni preklopnik s 2 SFP utora

- 7%

ilustracija

TP-Link SG2218 Omada 16-portni gigabitni pametni preklopnik s 2 SFP utora
Br. narudžbe
AGTPL00094
OEM
SG2218
Proizvođač
TP-Link
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u srijedu kod vas

156,83 €

145,75 €

116,60 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 144,58 €
Na zalihi: 2 kom, u srijedu kod vas

145,75 €

156,83 €

116,60 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

HARDVERSKE ZNAČAJKE Sučelje • 16× 10/100/1000 Mb/s RJ45 portova (automatsko pregovaranje/automatski MDI/MDIX) • 2× Gigabit SFP utora Broj ventilatora Bez ventilatora Fizička sigurnosna brava ? Izvor napajanja 100-240 V AC~50/60 Hz Dimenzije (Š x D x V) 17,3×7,1×1,7 inča (440×180×44 mm) Montaža Montaža na stalak Maksimalna potrošnja energije 12,3 W (220 V/50 Hz) Maksimalno odvođenje topline 41,97 BTU/hr (220 V/50 Hz) SNAGA Preklopni kapacitet 36 Gbps Brzina prosljeđivanja paketa 26,8 Mpps MAC adresna tablica 8 tisuća Jumbo okvira 9 kB SOFTVERSKE FUNKCIJE Kvaliteta usluge • 802.1p CoS prioritet /DSCP • 8 prioritetnih redova • Prioritet Način planiranja – SP (strogi prioritet) – WRR (ponderirani krug) • Konfiguracija težine čekanja • Kontrola širine pojasa – Port/Ograničenje protoka • Glatkija izvedba • Kontrola oluje – Više načina upravljanja (kb/s /omjer) – Emitiranje/Višestruko/Nepoznato Kontrola Unicast L2 i L2+ značajki • 16 IP sučelja: podrška IPv4/IPv6 • Statičko usmjeravanje: 32 IPv4/IPv6 statičko usmjeravanje • DHCP poslužitelj • DHCP relej – DHCP sučelje relej – DHCP VLAN relej • DHCP L2 relej • Statički ARP • Proxy ARP • Besplatni ARP • Link Aggregation • Spanning Tree Protocol • Loopback Detection • 802.3x Flow Control • Mirroring • Device Link Detect Protocol (DLDP) • 802.1ab LLDP/ LLDP-MED L2 Multicast • 511 IPv4 , IPv6 zajedničkih multicast grupa • IGMP Snooping • Multicast Registracija VLAN-a (MVR) • Multicast Filtriranje • Ograničeni IP Multicast (256 profila i 16 unosa po profilu) Napredne značajke • Automatsko otkrivanje uređaja † • Skupna konfiguracija † • Skupno ažuriranje firmvera † • Inteligentne mreže za nadzor † • Obavijest o nenormalnom događaju † • Objedinjena konfiguracija † • Raspored ponovnog pokretanja † VLAN • VLAN grupa – Maks. 4K VLAN grupe • 802.1Q tag VLAN • MAC VLAN: 12 unosa • VLAN protokol • GVRP • Glasovni VLAN popis kontrole pristupa • Podrška do 230 unosa • Vremenski ACL • MAC ACL • IP ACL • IPv6 ACL • Kombinirani ACL • Pravilo operacija: Dopusti/Odbij • Pravila akcije – Zrcaljenje – Preusmjeravanje – Ograničenje brzine – QoS Napomena • Vezanje ACL pravila – Vezanje porta – Sigurnost vezivanja VLAN-a • Vezanje IP-MAC porta • AAA • 802.1X – Autentikacija temeljena na portu – Autentikacija temeljena na MAC-u (Host ) – Metoda provjere autentičnosti uključuje PAP/EAP-MD5 – MAB – Guest VLAN – Podrška Radius autentifikacija i odgovornost • IP/IPv6-MAC uvezivanje - 512 obvezujućih unosa - DHCP njuškanje - DHCPv6 njuškanje - ARP inspekcija - ND detekcija • IP Source Guard - 253 unosa - Izvorni IP+izvorni MAC • IPv6 Source Guard - 183 unosa - Izvorna IPv6 adresa + Izvorni MAC • Statička/DoS obrana Dinamička/stalna sigurnost porta – do 64 MAC adrese po portu • Broadcast/Multicast/Unicast Storm Control – način upravljanja kb/s/brzina • Izolacija porta • Sigurno web upravljanje preko HTTPS-a sa SSLv3/TLS 1.2 • Sigurno upravljanje sučeljem naredbenog retka (CLI) sa SSHv1/SSHv2 • IPv6 IP/Port/MAC kontrola pristupa • IPv6 statičko usmjeravanje i ACL-ovi • Dual IPv4/IPv6 IPv6 • IPv6 sučelje • Multicast Listener Discovery (MLD) • IPv6 Neighbor Discovery (ND) • Maximum Transmission Unit (MTU) Discovery • Internet Control Message Protocol (ICMP) verzija 6 • TCPv6/UDPv6 • IPv6 aplikacija - klijent DHCPv6 - Ping6 - Tracert6 - Telnet(v6) - IPv6 SNMP - IPv6 SSH - IPv6 SSL - Http/Https - IPv6 TFTP MIB • MIB II (RFC1213) • Bridge MIB (RFC1493) • P/Q-Bridge MIB (RFC2674) • Radius Accounting Client MIB (RFC2620) • Radius Authentication Client MIB (RFC2618) • Remote Ping, Traceroute MIB (RFC2925) • Support -Connect Private MIB • RMON MIB(RFC1757, rmon 1,2,3,9) CONTROL Omada aplikacija Da. Zahtijeva upotrebu Omada Hardware Controllera, Omada Cloud-Based Controllera ili Omada Software Controllera. Centralizirana kontrola • Omada kontroler temeljen na oblaku • Omada hardverski kontroler • Omada softverski kontroler Pristup oblaku Da. Zahtijeva upotrebu Omada Hardware Controllera, Omada Cloud-Based Controllera ili Omada Software Controllera. Omogućavanje bez dodira Da. Zahtijeva upotrebu Omada Cloud-Based Controllera. Značajke upravljanja • Web GUI • Sučelje naredbenog retka (CLI) putem Telneta • SNMPv1/v2c/v3 • SNMP Trap/Inform • RMON (1,2,3,9 grupe) • SDM predložak • DHCP/BOOTP klijent • Dual Image, dual Konfiguracija • CPU nadzor • Kabelska dijagnostika • EEE • SNTP • Sistemski protokol OSTALI certifikati CE, FCC, RoHS Sadržaj paketa • SG2218 prekidač • Kabel za napajanje • Vodič za brzu instalaciju • Komplet za montažu na stalak • Gumene noge Microsoft® Windows Zahtjevi sustava ® 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ ili Windows 7/8/10/11, MAC® OS, NetWare®, UNIX® ili Linux. okoliš • Radna temperatura: 0–40 ? (32–104 ?); • Temperatura skladištenja: -40–70 ? (-40–158 ?) • Radna vlažnost: 10–90% RH bez kondenzacije • Vlažnost skladištenja: 5–90% RH bez kondenzacije

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.