TP-Link prekidač TL-SG105MPE Easy Smart, 5x GLAN, 4x PoE+, 120W
107,05 €
94,48 €
75,58 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
TP-Link prekidač TL-SG105MPE Easy Smart
Prekidač TP-Link TL-SG105MPE nudi vam visoku kvalitetu i performanse. Idealno za urede, spavaonice i male tvrtke.
Prednosti proizvoda
- Široka povezivost: 5 10/100/1000 Mbit/s RJ45 portova
- Velika ukupna snaga: 120 W
- Automatsko otkrivanje potrebnog PoE napajanja
- Automatski PoE oporavak za stabilan rad
- Praktične IGMP Snooping i QoS funkcije
- Jednostavno upravljanje uređajem i "Plug and Play"
- Kvalitetan metalni poklopac
Automatski PoE oporavak
Prekidač TP-Link detektira pogrešku i ponovno pokreće povezani uređaj. Na taj način osigurava stabilan rad.
Snažna mreža s praktičnim značajkama
IGMP Snooping optimizira multicast i protok multimedijskih podataka. QoS omogućuje glatki prijenos podataka bez problema.
Kompatibilnost s uređajima
Switch je kompatibilan s PoE uređajima. Također radi sa žičanim uređajima koji nemaju PoE.
Jednostavna administracija
Web korisničko sučelje i softverski alat Easy Smart Configuration Utility proširit će funkcije za upravljanje uređajem.
Izdržljiv i kvalitetan prekidač
Unutarnji dio prekidača zaštićen je metalnim poklopcem koji produljuje vijek trajanja uređaja. Dizajn bez ventilatora smanjuje potrošnju energije.
Tehnički podaci
Marka: TP-Link
Model: TL-SG105MPE
Namjena: prekidač
Zahtjevi sustava: Microsoft Windows za pokretanje uslužnog programa
Hardver
Standardi i protokoli: IEEE 802.3i, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3x, IEEE 802.1q, IEEE 802.1p, IEEE 802.3at
Sučelje: 5x 10/100/1000Mbps RJ45 port, AUTO pregovaranje/AUTO MDI/MDIX
Hlađenje: bez ventilatora
Izvor napajanja: vanjski adapter za napajanje (izlaz: 53,5 VDC / 2,43 A)
PoE priključci (RJ45)
Standardno: 802.3 af/at kompatibilan
PoE portovi: Port 1 – Port 4
Proračun PoE snage: 120 W
Mrežni mediji
Podržava UTP kabel kategorije 3, 4, 5, 5e, 6 ili više (maksimalno 100 m), EIA/TIA-568 100 Ohm STP (maksimalno 100 m)
Izvođenje
Kapacitet prebacivanja: 10 Gbps
Brzina prosljeđivanja paketa: 7,44 Mpps
Tablica MAC adresa: 2K
Međuspremnik paketa: 1 Mb
Jumbo okvir: 16 KB
Značajke softvera
Kvaliteta usluge: podrška Port-Based/802.1p/DSCP, podrška 4 prioritetna reda čekanja, Rate Limit, Storm Control
L2 značajke: IGMP Snooping V1/V2/V3, Static Link Aggregation, Port Mirroring, Cable Diagnostics, Loop Prevention, PoE Auto Recovery, Extended Mode
VLAN: podržava do 32 VLAN-a istovremeno (od 4K VLAN ID), MTU/Port/Tag VLAN
Upravljanje: Web GUI, Easy Smart Configuration Utility
Metoda prijenosa: Store-And-Forward
Napajanje i odvođenje topline
Maks. potrošnja energije: 4,34 W (220 V/50 Hz bez priključenog PD), 137,01 W (110 V/50 Hz s priključenim 120 W PD)
Maks. rasipanje topline: 14,8 BTU/h (bez priključenog PD-a), 467,17 BTU/h (s priključenim 120 W PD-om)
Fizički parametri
Radna temperatura: 0 – 40 °C
Temperatura skladištenja: -40 – 70 °C
Radna vlažnost: 10% - 90% RH bez kondenzacije
Vlažnost skladištenja: 5% - 95% RH bez kondenzacije
Dimenzije (ŠxDxV): 99,8 x 98 x 25 mm
Sadržaj paketa
- 1x TL-SG105MPE uređaj
- 1x strujni adapter
- 1x upute za montažu
- 1x gumene noge
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.