TP-Link Deco BE65(2-pack) BE9300 Tropojasni Mesh WiFi 7 sustav za cijeli dom, 4x 2.5GLAN, USB, 2.4/5/6GHz, HomeShield
1 013,63 €
852,15 €
681,72 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
TP-Link Deco BE65 (2 komada) BE9300: mrežno rješenje za cijelu kuću
EAN proizvoda: 4897098686980
Profesionalna Wi-Fi veza
TP-Link Deco BE65 nudi tropojasnu Wi-Fi 7 vezu s brzinom do 9.214 Mbps.
Mrežasti sustav za stabilnu pokrivenost
Mesh sustav osigurava stabilnu vezu u cijelom domu.
Sigurnost uz TP-Link HomeShield
TP-Link HomeShield štiti vaše osobne podatke i uređaje od cyber napada.
Roditeljska kontrola
HomeShield omogućuje roditeljima da kontroliraju kako njihova djeca koriste Internet.
Kontrola glasa
Deco BE65 može se kontrolirati glasovnim naredbama putem Alexa ili Google Assistant.
Jednostavna instalacija
Postavljanje vašeg usmjerivača brzo je i jednostavno uz aplikaciju Deco.
Oblikovati
Čisto bijeli dizajn rutera uklapa se u svaki interijer.
Tehnički podaci
- Marka: TP-Link
- Model: BE65 (2 komada)
- Namjena: Wi-Fi ruter
- Načini rada: način rada usmjerivača, način rada pristupne točke
Standardi
- IEEE 802.11be/ax 6 GHz
- IEEE 802.11be/ax/ac/n/a 5 GHz
- IEEE 802.11ax/n/b/g 2,4 GHz
Wi-Fi brzina
- 6 GHz: 5760 Mbps (802.11be)
- 5 GHz: 2880 Mbps (802.11be)
- 2,4 GHz: 574 Mbps (802.11ax)
Mreža za goste
- 1x 6 GHz
- 1x 5 GHz
- 1x 2,4 GHz
Funkcije i značajke
- TP-Link mrežasta tehnologija
- Mreža pokretana umjetnom inteligencijom
- 4x antena visokog pojačanja (unutarnja)
- Tri-Band (3 pojasa)
- 2x2 MU-MIMO
- OFDMA
- 6 Potoci
- Rad s više veza (MLO)
- 320MHz kanal
- 4K-QAM
- Multi-RUs
- Podrška za glasovne asistente Alexa i Google Assistant
Sigurnost mreže
- SPI vatrozid
- Kontrola pristupa
- HomeShield Sigurnost
- VPN poslužitelj
- OpenVPN poslužitelj
- PPTP VPN poslužitelj
- L2TP/IPSec VPN poslužitelj
- VPN klijent
- OpenVPN klijent
- PPTP VPN klijent
- L2TP/IPSec VPN klijent
- WiFi sigurnost
- WPA-Osobno
- WPA2-Osobno
- WPA3-Osobno
Hardver
- Ethernet priključci: 4x 2,5 Gbps (po Deco jedinici, podržava WAN/LAN auto-sensing)
- USB: 1x USB 3.0
- Tipke: Reset, WPS
Softver
- Protokoli: IPv4, IPv6
- Roditeljski nadzor (HomeShield Parental Controls): Youtube ograničenja, SafeSearch, prilagođeni profili, biblioteka profesionalnog filtra sadržaja, obiteljsko vrijeme, trgovina, slobodno vrijeme, nagrade za vrijeme, ljestvica obiteljskog vremena na mreži, internetska pauza, tjedna i mjesečna izvješća
- WAN: Dinamički IP, Statički IP, PPPoE, PPTP, L2TP
- Usluga u oblaku: OTA nadogradnja firmvera, TP-Link ID, DDNS
- NAT preusmjeravanje: Port Forwarding, UPnP
- IPTV: IGMP Proxy, IGMP Snooping, Bridge, Tag VLAN
- DHCP: Rezervacija adrese, DHCP lista klijenata, poslužitelj
- DDNS: TP-Link
- Upravljanje: Deco App
Fizički parametri
- Certifikati: CE, FCC, RoHS
- Radna temperatura: 0 °C do 40 °C
- Radna vlažnost: 10% do 90% RH
- bijela boja
- Dimenzije: 107,5 x 107,5 x 176 mm
Sadržaj paketa
- 1x Deco jedinica
- 1x RJ45 Ethernet kabel
- 1x strujni adapter
- 1x vodič za brzu instalaciju
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.