Tenda G0-8G-PoE - Gigabit PoE ruter, 9x RJ45, MultiWAN, 8x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
90,85 €
81,48 €
65,18 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Tenda G0-8G-PoE - Gigabitni PoE ruter
Univerzalni usmjerivač s PoE preklopnikom i kontrolerom za Tenda pristupne točke.
MultiWAN i Gigabit RJ45
9x Gigabit RJ45 (3x WAN/LAN, 1x WAN, 5x LAN).
PoE+ 802.3 af/at
8x LAN ukupne snage 95W.
Tenda WiFi AP upravljanje
Podrška za do 128 Tenda WiFi pristupnih točaka.
Brzi roaming IEEE 802.11k/v/r
Osigurava brz i učinkovit roaming između pristupnih točaka.
VPN IPSec, PPTP, L2TP
Sigurna veza za vašu mrežu.
Pametna kontrola propusnosti
Inteligentno upravljanje propusnošću za optimalno korištenje mreže.
DHCP poslužitelj
Vlastiti DHCP poslužitelj za povezane uređaje.
tehnički parametri
- Instalacija: Desktop
- Dimenzije: 178 x 104 x 26 mm
- Maks. broj klijenata: 150
- Maks. broj sesija: 4.000
- Maks. broj istodobnih sesija: 49.000
- NAT (statički IP): 940Mbps/930Mbps
- NAT (DHCP) 941Mbps/932Mbps
- Kontrola pristupnih točaka - 128 AP-ova
- VLAN: 4x
- Hardver: CPU Dual Core, 1.0GHz, RAM 128 MB, FLASH 16 MB
- Priključci: 9x Gigabit Ethernet (1x WAN, 5x LAN, 3x WAN/LAN)
- PoE: 802.3 af/at PoE+, LAN1 do LAN8 priključci, ukupno 95 W
- Gumbi: 1x Reset
Standardi i protokoli
IEEE 802.3, 802.3u, 802.3x, 802.3af/at, TCP/IP, DHCP, ICMP, NAT, PPPoE, NTP, HTTP, DDNS
Napajanje
51 V DC, 2 A
DHCP poslužitelj
DHCP poslužitelj (korisnik/AP), DHCP rezervacija
Wi-Fi postavke
AP grupa, SSID politika, RF politika, VLAN politika, politika održavanja, politika alarma, politika implementacije
Brzi roaming
802.11k,v,r
IPTV
IPTV politika
ACL
IP / MAC / URL / PORT
Kontrola propusnosti
Na temelju jednog korisnika, grupe korisnika, pametne kontrole propusnosti
VPN
IPSec, PPTP, L2TP
Virtualni poslužitelj
DMZ, DDNS, otimanje DNS-a, otimanje IP-a, UPNP, zrcaljenje porta, mapiranje porta, DNS predmemorija
IPv6
Podržava
Balansiranje WAN opterećenja
Inteligentno balansiranje opterećenja, prilagođavanje
Statično usmjeravanje
Usmjeravanje, Politika usmjeravanja
Sigurnost
IP-MAC povezivanje, blokiranje pinga s WAN-a, obrana od DDoS napada, obrana od ARP napada, binarna asocijacija
Alati sustava
NTP, Zakazano ponovno pokretanje, Dijagnoza
Dnevnik sustava
Dnevnik sustava, Dnevnik rada, Dnevnik rada
Račun sustava
Administrator, posjetitelj, ograničenje IP adrese za prijavu
Nadogradnja
Lokalno, mrežno održavanje, vraćanje, sigurnosno kopiranje, daljinsko WEB upravljanje
Upravljanje
http / https
Alati sustava
ntp, Zakazano ponovno pokretanje, Dijagnoza
Radna temperatura
-10?-45°C
Radna vlažnost
10%-90% RH, bez kondenzacije
Sadržaj paketa
- 1x Tenda G0-8G-PoE
- 1x strujni adapter 51V DC, 2A
- 1x kratki priručnik za instalaciju (CZ, SK, PL)
Slike proizvoda
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.