Teltonika L2/L3 upravljani prekidač 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212

ilustracija

Teltonika L2/L3 upravljani prekidač 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212
Br. narudžbe
AGTTN00010
OEM
TSW212
Proizvođač
Teltonika
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u četvrtak kod vas

125,15 €

100,12 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 124,26 €
Na zalihi: 1 kom, u četvrtak kod vas

125,15 €

100,12 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Teltonika L2/L3 upravljani prekidač 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212

Teltonika TSW212 industrijski upravljani preklopnik tvrtke Teltonika Networks je Teltonika Networks L2 upravljani Ethernet preklopnik s dodatnim L3 značajkama kao što su DHCPv6 klijentska podrška i IPv6 statičko usmjeravanje za bolje upravljanje mrežom. Ovaj preklopnik podržava višestruke industrijske protokole, uključujući EtherNet/IP, PROFINET i MRP, te ima 8 gigabitnih Ethernet portova i 2 SFP porta za robusnu optičku komunikaciju na velikim udaljenostima. TSW212 je smješten u robusnom aluminijskom kućištu i odlikuje se otpornošću na ekstremne temperature i jake vibracije - a sve to uz jednostavno postavljanje zahvaljujući integriranom nosaču za DIN tračnicu.

Dostupna brzina tijekom rada

Gigabitnu brzinu osigurava 8 portova (10/100/1000 Mb/s), visoka propusnost, 2x SFP port.

Ovaj prekidač ne uključuje napajanje, odaberite prema svojim potrebama u izborniku dodatne opreme.

Svojstva

  • Tip prekidača: kontrolirani.
  • Prekidač slojeva: L2, L3.
  • RJ-45 Switched Ethernet portovi: Gigabit Ethernet (10/100/1000).
  • Broj RJ-45 komutiranih Ethernet priključaka: 8.
  • Broj SFP portova: 2.
  • RAM: 128 MB, DDR3.
  • Memorija: 16MB serijski flash.
  • Tablica MAC adresa: 8000 unosa
  • Ethernet mrežni standardi: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, 802.3az.
  • LED: 1 x Power LED, 1 x pomoćna LED, 16 x LAN status LED, 2 x SFP status LED.

Pouzdana zaštita

Prekidač Teltonika TSW212 opremljen je robusnim metalnim poklopcem, koji pouzdano osigurava zaštitu od prašine, vlage, vibracija ili ekstremnih temperatura. Zahvaljujući tome, vaš prekidač će uvijek biti zaštićen.

Jednostavna instalacija

Vodič za brzi početak (QSG) bit će vam dostupan u online i tiskanoj verziji za vaše prve korake u instaliranju TSW212. Ovdje ćete pronaći upute za instalaciju hardvera, informacije o prvoj prijavi, specifikacije uređaja i opće sigurnosne informacije. Tiskana verzija priručnika priložena je uz uređaj.

Fizičke specifikacije:

Dimenzije (š x v x v): 132 x 122,2 x 44,2 mm.

Težina: 0,615 kg.

Radno okruženje

Radna temperatura: -40°C do 75°C.

Radna vlažnost: 10% - 90% (bez kondenzacije).

Stupanj zaštite: IP30.

Sadržaj paketa:

  • TSW212 uređaj.
  • QSG (Kratki vodič).
  • Materijal za pakiranje.

Jamčiti

Standardno jamstvo za uređaj je 24 mjeseca. Na zahtjev, jamstvo se može produljiti za još 12 mjeseci (za ukupno jamstvo od 3 godine), 24 mjeseca (za ukupno jamstvo od 4 godine) ili 36 mjeseci (za ukupno jamstvo do 5 godina). Cijena opreme s produženim jamstvom na zahtjev distributera.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.