Sublimacijski pisač Canon SELPHY CP-1000 - bijeli
132,43 €
105,94 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Canon SELPHY CP-1000: Prijenosni foto pisač za profesionalnu kvalitetu
Canon SELPHY CP-1000 ultra je kompaktan i lako prenosiv foto pisač koji nudi brz i pouzdan ispis fotografija profesionalne kvalitete gdje god vam je potreban.
Jednostavan za korištenje za svakoga
Pisač ima jednostavan dizajn s jasnim nagibnim LCD zaslonom od 6,8 cm (2,7") i intuitivnim izbornicima s uputama na zaslonu za jednostavnu navigaciju. Spremanje omiljenih postavki ispisa za dosljedne rezultate je jednostavno.
Ispis kvalitete fotolaboratorija
SELPHY CP-1000 ispisuje fotografije profesionalne kvalitete za manje od 1 minute. Koristi tehnologiju sublimacije na bazi boje koja pruža izvrsnu dubinu i gradaciju boja bez čekanja.
Uspomene koje ne blijede
Poseban površinski sloj štiti svaki otisak od prskanja, prolijevanja i blijeđenja, osiguravajući životni vijek do 100 godina kada se pohranjuje u albumu. Imate izbor između tri polusjajna površinska tretmana koji sprječavaju ostavljanje otisaka prstiju.
Fleksibilni ispis
Brz ispis osiguran je spajanjem fotoaparata kompatibilnog s PictBridge tehnologijom izravno na pisač. Također možete ispisivati s niza memorijskih kartica ili USB Flash pogona.
Ispis fotografija na dokumente
Čarobnjak za odabir lica omogućuje ispis fotografija za osobne iskaznice u nizu uobičajenih veličina. Precizne oznake izrezivanja olakšavaju ispis dviju fotografija dokumenata različitih veličina na jednom papiru.
Poboljšanje izgleda fotografija
Automatska optimizacija slike s detekcijom scene i lica osigurava izvrsne rezultate. Inteligentno ispravlja nesavršenosti na fotografijama dok potiskuje neželjeni šum.
Ispis u pokretu
Uz dodatnu NB-CP2L punjivu bateriju, možete ispisivati u pokretu, bilo da ste u zatvorenom ili na otvorenom. Jedno punjenje daje snagu za više od 36 ispisa veličine razglednice.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.