Strujni adapter 90W, 19V 5.5x3.0, original Samsung

ilustracija

Strujni adapter 90W, 19V 5.5x3.0, original Samsung
Br. narudžbe
AH2191062141
OEM
77011098
Proizvođač
SIL
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovo je originalni adapter Samsung 90W. Izlazna snaga: 90W Izlazni napon 19V Veličina terminala: 5.5x3.0 mm paket ne uključuje strujni kabel Adapter za rezervne dijelove može se koristiti za modele prijenosnih računala: Samsung NP-Q530 serija NP-Q530-JT01CZ NP-QX510 serija NP-QX510 -S01CZ NP- QX511 serija NP-QX511-S01CZ NP-R480 serija NP-R480-JT01CZ NP-R530 serija NP-R530-JA01CZ, NP-R530-JA02CZ NP-R580 serija NP-R580-JS01CZ, NP-R580-JS02CZ , NP-R580 -JS04CZ, NP-R580-JS05CZ, NP-R580-JS06CZ NP-R590 serija NP-R590-JS01CZ NP-R780 serija NP-R780-JS01CZ, NP-R780-JS02CZ NP-RF510 serija NP-RF510- S02CZ, NP-RF510-S03CZ, NP-RF510-S04CZ NP-RF511 serija NP-RF511-S02CZ, NP-RF511-S03CZ, NP-RF511-S04CZ, NP-RF511-S05CZ, NP-RF511-S06CZ NP300 serija NP300V5A- S08CZ NP350 serija NP350V5C -S01CZ, NP350V5C-S03CZ NP355 serija NP355V5C-S01CZ, NP355V5C-S04CZ, NP355V5C-S05CZ, NP355V5C-S06CZ NP550 serija NP550P5C-T01C Z, NP550P5C-T02CZ, NP550P7C-S01CZ, NP550P7 C-T01CZ NP670 serija NP670Z5E-X01CZ NP700 serija NP700Z5A-S01CZ . - JP01CZ, NP-N150-JP02CZ, NP-N150-JP03CZ, NP-N150-JP04CZ, NP-N150-KA01CZ, NP-N150-KA02CZ, NP-N150-KA03CZ, NP-N150-KA0 4CZ , NP-N150-KP01CZ NP -N210 serija NP-N210-JA01CZ, NP-N210-JA02CZ, NP-N210-JB01CZ, NP-N210-JB02CZ, NP-N210-JP01CZ, NP-N210-JP02CZ NP-NC110 serija NP -NC110-A02CZ, NP- NC110-A03CZ, NP-NC110-A04CZ NP-NC210 serija NP-NC210-A01CZ, NP-NC210-A02CZ, NP-NC210-A03CZ NP-NF110 serija NP-NF110-A01CZ NP270 serija NP270E 5E- K02CZ, NP270E5E-K04CZ, NP270E5E -K05CZ, NP270E5E-K07CZ, NP270E5E-K08CZ, NP270E5V-K01CZ NP275 serija NP275E5E-K01CZ Upute za rad možete pronaći ovdje: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/na vodkobsluze. pdf

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.