Strujni adapter 65W, 20V 5.5x2.5, original Lenovo

ilustracija

Strujni adapter 65W, 20V 5.5x2.5, original Lenovo
Br. narudžbe
AH2191062144
OEM
77011095
Proizvođač
SIL
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

40,78 €

32,62 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 40,13 €
Na zalihi: 2 kom, u četvrtak kod vas

40,78 €

32,62 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovo je originalni adapter marke Lenovo. Maks. Snaga: 65W Izlazni napon: 20.0V Ulaz: 100-240V Dimenzije DC konektora: 5.5x2.5 Dimenzije adaptera: 133x35x28 paket ne uključuje strujni kabel 3 pinski Adapter za rezervne dijelove može se koristiti za modele prijenosnih računala: Lenovo IdeaPad N serija IdeaPad N585, IdeaPad N586 IdeaPad P serija IdeaPad P585 IdeaPad S serija IdeaPad S10, IdeaPad S10e, IdeaPad S100, IdeaPad S100c, IdeaPad S10-2, IdeaPad S10-3, IdeaPad S10-3c, I deaPad S10-3s, IdeaPad S10 -3t, IdeaPad S110, IdeaPad S12, IdeaPad S200, IdeaPad S205, IdeaPad S205s, IdeaPad S206, IdeaPad S300, IdeaPad S310, IdeaPad S400, IdeaPad S400 Touch, IdeaPad S400u, IdeaPad S4 05, IdeaPad S410, IdeaPad S415, IdeaPad S415 Touch, IdeaPad S9, IdeaPad S9e IdeaPad U serija IdeaPad U130, IdeaPad U150, IdeaPad U160, IdeaPad U165, IdeaPad U260, IdeaPad U300, IdeaPad U300e, IdeaPad U300s, IdeaPad U310, IdeaPad U310 Touch, IdeaPad U400, IdeaPad U410, IdeaPad U410 Touch, IdeaPad U460, IdeaPad U510 IdeaPad V serija IdeaPad V360 IdeaPad Y serija IdeaPad Y470, IdeaPad Y470p, IdeaPad Y471a, IdeaPad Y570 IdeaPad Z serija IdeaPad Z400, IdeaPad Z400 Touch, IdeaPad Z460, IdeaPad Z46 5, IdeaPad Z560, IdeaPad Z565 Lenovo B serija Lenovo B475, Lenovo B475e, Lenovo B560, Lenovo B575e Lenovo G serija Lenovo G360, Lenovo G450, Lenovo G455, Lenovo G460, Lenovo G460e, Lenovo G560, Lenovo G560e Lenovo K serija Lenovo K29, Lenovo K49 Lenovo M serija Lenovo M30-70 Lenovo S serija Lenovo S40-70, Lenovo S435 Lenovo V serija Lenovo V560 Korisnički priručnik možete pronaći ovdje: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.