Strujni adapter 65W, 19.5V 7.4x5.0, original DELL

- 5%

ilustracija

Strujni adapter 65W, 19.5V 7.4x5.0, original DELL
Br. narudžbe
AH2191062157
OEM
77011071
Proizvođač
SIL
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, u četvrtak kod vas

36,01 €

34,08 €

27,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 33,46 €
Na zalihi: 5 kom, u četvrtak kod vas

34,08 €

36,01 €

27,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovo je originalni Dell adapter. tehn. parametri: Izlazna snaga: 65W Izlazni napon: 19.5V Veličina terminala: 7.4x5.0 mm Paket ne uključuje strujni kabel 3 pinski Adapter za rezervne dijelove može se koristiti za modele prijenosnih računala: Dell Adamo Adamo 13 Chromebook Chromebook 11 3180, Chromebook 11 3189, Chromebook 3120, Chromebook 5300 Serija Inspiron 1000 Inspiron 1120, Inspiron 1210, Inspiron 1428, Inspiron 1750 Serija Inspiron 11 Inspiron 11 (3135), Inspiron 11 (3137), Inspiron 11 (3138) Serija Inspiron 14 Inspiron 14 (M4) 010), Inspiron 14 (N4050), Inspiron 14 (3421), Inspiron 14z (N411z), Inspiron 14z (1470), Inspiron 14Z (5423) Serija Inspiron 3000 Inspiron 3135, Inspiron 3137, Inspiron 3138, Inspiron 3420 stari, Inspiron 3421, Inspiron 3441 , Inspiron 3442 , Inspiron 3531, Inspiron 3541, Inspiron 3542 Inspiron 5000 serija Inspiron 5748 Inspiron 7000 serija Inspiron 7547 Inspiron M serija Inspiron M301z Inspiron X serija Inspiron X200 Latitude 12 serija Latitude 12 (7204) Latitude 14 serija Latitude serija titude 3100 Latitude 3120. 220EX Tablet Latitude 7400 serija Latitude 7404 Latitude E serija Latitude E5270, Latitude E5470, Latitude E7470 Latitude S serija Latitude ST Pločasti tablet Latitude X serija Latitude X1 Precision Precision 3540 Studio serija Studio 1458 Vostro Vostro A840, Vostro A860, Vostro V130, Vostro 1000, Vo str 1014, Vostro 1015, Vostro 1200, Vostro 1220, Vostro 13, Vostro 130, Vostro 1440, Vostro 15 (3546), Vostro 15 (3549), Vostro 1540, Vostro 2510, Vostro 3445, Vostro 3446, Vostro 3546, Vostro 3549, Vostro 500 XPS XPS M1210 (MXC062), XPS M140 (MXC051), XPS 14, XPS 14 (L421x) Upute za rad možete pronaći ovdje: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.