Strujni adapter 45W, 19.5V 4.5x3.0mm, original DELL

- 5%

ilustracija

Strujni adapter 45W, 19.5V 4.5x3.0mm, original DELL
Br. narudžbe
AH2191062162
OEM
77011109
Proizvođač
SIL
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 11 kom, u utorak kod vas

32,76 €

31,05 €

24,84 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 30,58 €
Na zalihi: 11 kom, u utorak kod vas

31,05 €

32,76 €

24,84 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovo je originalni Dell adapter. tehn. parametri: Izlazna snaga: 45W Izlazni napon: 19.5V Veličina terminala: 4.5x3.0 mm Paket ne uključuje 3-pinski strujni kabel Adapter za rezervne dijelove može se koristiti za modele prijenosnih računala: Dell Inspiron 13 serija Inspiron 13 (5378), Inspiron 13 (5379 ) Serija Inspiron 14 Inspiron 14 (7437) Serija Inspiron 3000 Inspiron 3501, Inspiron 3502, Inspiron 3505 Serija Inspiron 5000 Inspiron 5300, Inspiron 5301, Inspiron 5378, Inspiron 5400, Inspiron 5401, Inspiron 5402, Inspiron 5405, Inspiron 5408 , Inspiron 5409, Inspiron 5488, Inspiron 5493, Inspiron 5494, Inspiron 5498, Inspiron 5501, Inspiron 5502, Inspiron 5505, Inspiron 5508, Inspiron 5509, Inspiron 5558, Inspiron 5598 Inspiron 7000 serija Inspiron 73 80, Inspiron 7405, Inspiron 7437 Latitude 13 serija Latitude 13 2-u-1 (7350) Latitude 3300 serija Latitude 3390 Latitude 3400 serija Latitude 3410 Latitude 3500 serija Latitude 3510 Latitude 7200 serija Latitude 7202 Latitude 7300 serija Latitude 7350 Studio XPS serija Studio XPS 13 Vostro Vostro 14 (546 8), Vostro 15 (5568), Vostro 3400 novi, Vostro 3401, Vostro 3405, Vostro 3490, Vostro 3491, Vostro 3500 novi, Vostro 3501, Vostro 3558, Vostro 3582, Vostro 3591, Vostro 5300, Vostro 5301, Vostro 5370, Vostro 5401, Vostro 5 402 , Vostro 5468, Vostro 5501, Vostro 5502, Vostro 5568 XPS XPS 13 (L321X), XPS 13 (L322X), XPS 13 (9343), XPS 13 (9350), XPS 13 (9360), XPS 15 (9550) Korisnički priručnik možete pronaći ovdje: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.