Strujni adapter 150W, 19.5V 4.5x3.0, original HP

- 8%

ilustracija

Strujni adapter 150W, 19.5V 4.5x3.0, original HP
Br. narudžbe
AH2191062156
OEM
77011185
Proizvođač
SIL
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 9 kom, u srijedu kod vas

62,51 €

57,58 €

46,06 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 56,70 €
Na zalihi: 9 kom, u srijedu kod vas

57,58 €

62,51 €

46,06 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ovo je originalni HP adapter od 150 W. Tehnički parametri: Ulaz: 100-240 V Max. snaga: 150W Izlazni napon: 19.5V Dimenzije terminala: 4.5x3.0 mm paket ne uključuje 3-pinski strujni kabel Namjenjeno za HP prijenosna računala: HP 15 Notebook PC Pavilion 15-bc400, Pavilion 15-cb000 EliteBook 10xx serija HP EliteBook 1050 G1 HP Envy 14 serija HP Envy 14-eb0000, HP Envy 14-eb1000 HP Envy 15 serija HP Envy 15-ep0000, HP Envy 15-ep1000 HP Envy 16 serija HP Envy 16-h0000, HP Envy 16-h1000 HP OMEN 15 serija HP OMEN 15T-ax0xx, HP OMEN 15T-ax2xx, HP OMEN 15T-5000, HP OMEN 15T-5100, HP OMEN 15-ax00x, HP OMEN 15-ax01x, HP OMEN 15-ax02x, HP OMEN 15-ax03x, HP OMEN 15-ax04x, HP OMEN 15-ax05x, HP OMEN 15-ax10x, HP OMEN 15-ax21x, HP OMEN 15-ce00x, HP OMEN 15-ce01x, HP OMEN 15-dc001x, HP OMEN 15-dc002x, HP OMEN 15 -dc1000, HP OMEN 15-dc2000, HP OMEN 15-dh1000, HP OMEN 15-ek0000, HP OMEN 15-ek1000, HP OMEN 15-en0000, HP OMEN 15-en1000, HP OMEN 15-5000, HP OMEN 15-5100 , HP OMEN 15-5200 HP OMEN 16 serija HP OMEN 16-b0000, HP OMEN 16-b1000, HP OMEN 16-c0000 HP OMEN 17 serija HP OMEN 17T-an00x, HP OMEN 17-an00x, HP OMEN 17-an01x, HP OMEN 17- an100, HP OMEN 17-w00x HP Spectre Spectre x360 15-eb1000, Spectre x360 16-f0000, Spectre x360 16-f1000, Spectre x360 16-f2000, Spectre 15-ch000 x360, Spectre 15-eb0000 x360 Pa vilion Gaming 15 Paviljon 15-cx0000, Paviljon 15-dk1000, Paviljon 15-dk2000, Paviljon 15-ec1000, Paviljon 15-ec2000, Victus 15-fa0000, Victus 15-fa1000, Victus 15-fb0000, Victus 15-fb1000 Paviljon Gaming 16 Paviljon 16- A0000, Vicus 16-D0000, Vicus 16-D1000, Vicus 16-E0000, Vicus 16-E1000 Pavilion Gaming 17 Pavilion 17-CD1000, Pavilion 17-CD2000 ZBook 15 Series HP ZBook 15 G2, HP ZBook 15 G3, HP ZBook 15 G4 , HP ZBook 15 G5, HP ZBook 15 G6, HP ZBook 15u G3, HP ZBook 15v G5 ZBook 17 serija HP ZBook 17 G3 ZBook Create serija HP ZBook Create G7 ZBook Fury serija HP ZBook Fury 15 G7, HP ZBook Fury 15.6 G8, HP ZBook Fury 16 G10, HP ZBook Fury 16 G9, HP ZBook Fury 17 G7, HP ZBook Fury 17.3 G8 ZBook Power serija HP ZBook Power G7, HP ZBook Power 15.6 G10, HP ZBook Power 15.6 G8, HP ZBook Power 15.6 G9 ZBook Studio serija HP ZBook Studio G3, HP ZBook Studio G4, HP ZBook Studio G5, HP ZBook Studio G7, HP ZBook Studio x360 G5, HP ZBook Studio 15.6 G8, HP ZBook Studio 16 G10, HP ZBook Studio 16 G9 ZBook x2 serija HP ZBook x2 G4 Korisnički priručnik možete pronaći ovdje: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.