Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni

MARATON
- 36%
POPUSTA

ilustracija

Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Samsung Galaxy Tab A7 Lite, 8.7", 3/32GB, WiFi, EU, srebrni
Br. narudžbe
31288385
OEM
SM-T220NZSAEUE
Proizvođač
Samsung
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Samsung Galaxy Tab A7 Lite

Zaslon: 8,7" TFT, 800 x 1340 px

Procesor: Mediatek MT8768T Helio P22T, 8 jezgri, do 2,3 GHz

Grafički čip: PowerVR GE8320

Operativni sustav: Android 11, One UI 3.1

Radna memorija: 3 GB

Interna memorija: 32 GB

Značajke i oprema

Podrška za memorijske kartice: DA (MicroSD do 1 TB)

Stražnja kamera: 8 MP

Prednja kamera: 2 MP

Bljeskalica: DA

Bluetooth: DA

Wi-Fi: DA

Ulaz za slušalice: 3,5 mm Jack

USB verzija: Type-C

Sustav za pozicioniranje: GPS, A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO

Kapacitet baterije: 5100 mAh

Senzori: akcelerometar, kompas

Veličina i težina

Visina: 212,5 mm

Širina: 124,7 mm

Dubina: 8 mm

Težina: 366 g

Dizajn i korištenje

Galaxy Tab A7 Lite je tanak tablet, samo 8 mm.

Težak samo 366 grama, lako stane u ruksak ili torbu.

Praktičan rad jednom rukom zahvaljujući gestama.

Elegantan dizajn sa sivom ili srebrnom završnom obradom.

Kamera i multimedija

Glavna kamera od 8 Mpx za živopisna i oštra sjećanja.

Zaslon od 8,7" s tankim okvirima za privatno gledanje.

Dvostruki zvučnici za bogat stereo zvuk.

Spremište i baterija

32 GB ugrađene memorije za sve vaše videozapise i datoteke.

Mogućnost proširenja prostora za pohranu do 1 TB pomoću microSD kartice.

Baterija kapaciteta 5.100 mAh za dugotrajno korištenje.

Pouzdana veza

Prijavite se na svoj Samsung račun i uparite svoj Galaxy Tab A7 Lite sa svojim telefonom.

Primajte pozive i šaljite poruke izravno sa svog tableta.

Povežite se na mobilnu podatkovnu pristupnu točku bez podizanja telefona.

Parametri

Operacijski sustav
Funkcija
Vanjska memorija
Stražnja kamera (Mpix)
Bežična tehnologija
Produžetak
Utor za memorijsku karticu
Marka procesora
Vrsta zaslona
Konektori
Baterija (mAh)
Funkcije fotoaparata
Vrsta baterije
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.