Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP+

- 34%

ilustracija

Netgear 8P Gbit Unmanaged Switch, 1x 10G SFP+
Br. narudžbe
AGNTG00002
OEM
GS108X-100EUS
Proizvođač
Netgear
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, 17.5.2024 kod vas

172,11 €

113,68 €

90,94 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 113,28 €
Na zalihi: 5 kom, 17.5.2024 kod vas

113,68 €

172,11 €

90,94 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Netgear 8-Port Gigabit Ethernet Unmanaged Switch s 1 namjenskim 10G SFP+ priključkom - GS108X

Sve više zadovoljavajući potrebe širenja poslovanja, Netgear je lansirao svoj najnoviji neupravljani prekidač, GS108X. Ovaj prekidač ima osam 1 Gbit portova i jedan 10 Gbit SFP+ port za uplink korištenje na većim udaljenostima.

Snažan, ali pristupačan

Prekidač GS108X je energetski učinkovit, što uz povoljnu cijenu donosi i dodatnu uštedu. U isto vrijeme, napravljen je da traje i rigorozno testiran kako bi pružio pouzdanost koju današnje moderno poslovanje treba.

Povezivost na dohvat ruke tvrtki

Kako se broj uređaja potrebnih za dnevne operacije povećava, vlasnici tvrtki mogu otkriti da je Ethernet mrežna veza njihovog usmjerivača premašila kapacitet, i tu je preklopnik GS108X koristan. Ovo rješenje pruža besprijekornu vezu s usmjerivačem (npr. Netgear PR60X) ili osnovnim preklopnikom za snažnu mrežnu vezu s manje priključaka bez ugrožavanja kvalitete. Prekidač GS108X zahtijeva minimalno upravljanje, tako da se može jednostavno postaviti i koristiti čak iu tvrtkama koje možda nemaju specijaliziranu IT podršku.

Svojstva

Broj Gbit portova: 8

SFP+ priključci: 1

Broj MAC zapisa: 16000pol.

Veličina međuspremnika: 768Kbit / 0,75Mbit

Napajanje: vanjski adapter za napajanje

Maksimalna potrošnja energije: 5,7W

Fizičke specifikacije:

Dimenzije: (šxvxv) 236 x 101 x 27 mm

Težina: 0,58 kg

Jamčiti

Netgear proSAFE ® hardversko ograničeno doživotno jamstvo.

Ovaj proizvod dolazi s ograničenim doživotnim jamstvom, koje vrijedi samo kada je kupljen od ovlaštenog NETGEAR prodavača, i pokriva neizmijenjeni hardver, ventilatore i interna napajanja - ne softver ili eksterna napajanja, i zahtijeva registraciju proizvoda na https://www. netgear.com/business/registration unutar 90 dana od kupnje; pogledajte https://www.netgear.com/about/warranty za detalje.

podrška

ProSUPPORT napredna tehnička podrška 24x7 putem telefona 90 dana (daljinska dijagnostika koju obavljaju naši tehnički stručnjaci za brzo rješavanje tehničkih problema). ProSUPPORT pokrivenost može se produžiti kupnjom ugovora na 1, 3 ili 5 godina.

Doživotna ProSUPPORT 24x7 napredna tehnička podrška putem chata.

Sadržaj paketa

Neupravljani prekidač Netgear GS108X.

Strujni adapter.

Komplet za zidnu montažu.

Vodič za instalaciju.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.