MSI MB Sc AM5 MPG B650I EDGE WIFI, AMD B650, 2xDDR5, 1xHDMI, WI-FI, mini-ITX
277,24 €
274,26 €
219,41 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
MSI MB Sc AM5 MPG B650I EDGE WIFI, AMD B650, 2xDDR5, 1xHDMI, WI-FI, mini-ITX
EAN: 4711377010146
Podrška za procesor
Podržava procesore AMD Ryzen™ serije 7000.
Memorija
Podržava DDR5 memoriju, do 6600+(OC) MHz.
Snažan dizajn
Uključuje 8+2+1 VRM napajanje, Core Boost i Memory Boost.
Toplinska otopina
Sadrži prošireni hladnjak i MOSFET toplinske jastučiće ocijenjene na 7W/mK.
Kvalitetan PCB
Izrađen od 10-slojnog PCB-a s 2oz ojačanim bakrom i materijalom poslužitelja.
Mrežno rješenje
2.5G LAN i AMD Wi-Fi 6E za stabilnu i brzu vezu.
Brzo iskustvo igranja
PCIe 4.0 utori, Lightning Gen 4 x4 M.2 i USB 3.2 Gen 2x2.
Dizajn prilagođen korisniku
Gumb Flash BIOS, unaprijed instaliran I/O štit i čelična armatura.
POJAČANJE ZVUKA 5
Nagradite svoje uši kvalitetnim zvukom za najbolje iskustvo igranja.
MULTI-GPU podrška
Podržava AMD MULTI-GPU.
Skladištenje
2x M.2 utor i 4x SATA 6G port.
RAID
Podržava RAID 0, RAID 1 i RAID 10 za SATA i RAID 0 i RAID 1 za M.2 NVMe.
USB
Razni USB priključci, uključujući USB 2.0, USB 3.2 Gen1 Type A i USB 3.2 Gen2 Type C.
KOŠUTA
Realtek RTL8125BG 2.5Gbps LAN.
Bežična veza
AMD Wi-Fi 6E i Bluetooth 5.2.
AUDIO
Realtek ALC4080 kodek i 7.1-kanalni USB High Performance Audio.
LED ZNAČAJKE
4x EZ Debug LED diode.
Operacijski sustav
Podrška za Windows 11 64-bit i Windows 10 64-bit.
PCB dimenzije
Mini-ITX, 170 mm x 170 mm.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.