Microsoft Surface Pro 8 8GB/256GB W11 PRO Platinum

MARATON
- 2%
POPUSTA

ilustracija

Microsoft Surface Pro 8 8GB/256GB W11 PRO Platinum
Br. narudžbe
3550255
OEM
8PR-00005
Proizvođač
Microsoft
Bodovi vjernosti: 85
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Moderno i fleksibilno 2-u-1 Microsoft Surface Pro 8 prijenosno računalo ima optimalne performanse i prilagodljiv dizajn. Nudi procesor Intel Core i5 1145G7 (2.6/4.4GHz 4 jezgre/8 threadova), 8 GB, DDR4 RAM, 13", PixelSense™ Flow, 2880 x 1920 px, Intel Iris Xe Graphics, 256 GB prostora za pohranu i Windows 11 Pro operativni sustav .

Microsoft Surface Studio Pro 8

Produktivnost, sigurnost i dosljednost

To je moto serije Surface Pro, dizajnirane ne samo za poslovne ljude koji žele ostati produktivni gdje god se nalazili.

Želite više od svog uređaja

Zaposlenici su prilagodljiviji nego ikada. Surface Pro 8 također. U prijenosnom načinu rada možete pisati, u desktop načinu rada možete prezentirati više ekrana, a u tablet načinu rada možete potpisati ugovor na ekranu. Surface Pro 8 je svestrano 2-u-1 poslovno prijenosno računalo.

Papir i olovka i dalje su u srcu poslovanja

Nijedan tablet nikada neće zamijeniti pravi papir, ali danas je bliže nego ikada. Surface Slim Pen 2 može se kupiti uz Studio Pro 8 za glatko pisanje poput papira, a u kombinaciji s Pro Signature Keyboard, olovka se može puniti bežično, tako da ste uvijek spremni za potpisivanje dokumenata.

Više zaslona za više sadržaja

Multitasking je važan dio svakodnevnog rada na računalu, a upravo je u tu svrhu korisno imati najveći dostupan zaslon. Surface Pro 8 nudi dodirni zaslon od 13" s mogućnošću odabira brzine osvježavanja do 120 Hz, tako da je pisanje olovkom glatkije nego ikad prije, tako da rad na prijenosnom računalu više nije bol, već užitak.

Bezbrižna izvedba

Bilo da obavljate više zadataka u video chatu ili secirate Excel proračunsku tablicu, procesori Intel Core 11. generacije pružaju performanse za intenzivne aktivnosti. Surface Pro 8 je Microsoftov najmoćniji 2-u-1.

Moderna povezanost

Neka vaš tim surađuje na udaljenoj radnoj površini visoke razlučivosti. Ovaj svestrani 2-u-1 za posao omogućit će da 9 zaposlenika ostane povezano i rade uz Wi-Fi 6 i dodatni LTE Advanced. A za žičane veze dostupan je munjevito brz i fleksibilan Thunderbolt 4

Usredotočite se na rad, a ne na izdržljivost

S trajanjem baterije do 16 sati i brzim punjenjem koje vam omogućuje da u tren oka prijeđete s niske na punu, ostat ćete povezani s onim što je važno cijeli dan.

Parametri

Vrsta robe
Format zaslona
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Vrsta uređaja
Operacijski sustav
Broj USB-a
Rezolucija zaslona
Vrsta diska
Brzina okretaja (u RPM)
Maks. izdržljivost baterije (u satima)
Masa prijenosnog računala

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.