Logitech G560 LIGHTSYNC PC gaming zvučnici
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Logitech G560 LIGHTSYNC PC zvučnici za igre
Tehničke specifikacije
Satelitski zvučnici
Visina: 148 mm, širina: 166 mm, dubina: 118 mm
Težina: 1,79 kg
Subwoofer
Visina: 404 mm, Širina: 255 mm, Dubina: 207 mm
Težina: 5,5 kg
Sadržaj paketa
- Dva satelitska zvučnika
- Jedan subwoofer sa strujnim kablom
- USB kabl
- Korisnička dokumentacija
Performanse i povezivost
Ukupna snaga (vršna): 240 W
Ukupna snaga (RMS): 120 W
Bluetooth verzija 4.1 s dometom od 25 metara
USB ulaz x1, priključak za slušalice x1
Kontrolirati
Bluetooth tipka za uparivanje i napajanje nalazi se na stražnjoj strani desnog zvučnika. G-tipka i kontrola glasnoće nalaze se na vrhu desnog zvučnika.
tehnički parametri
Frekvencijski raspon: 40 Hz–18 kHz
Maks. razina zvučnog tlaka (SPL): 97 dB @ 426 B
Osjetljivost: 84dB @ 1m/1W
Ulazna impedancija: >10 kOhm
LIGHTSYNC RGB tehnologija
Pozadinsko osvjetljenje reagira na sadržaj na ekranu, ritam glazbe ili stvara posebne efekte pozadinskog osvjetljenja. Pozadinsko osvjetljenje i boja mogu se sinkronizirati sa sadržajem na ekranu. Postavite raspoloženje uz 16,8 milijuna prilagodljivih boja.
Zapanjujuće ambijentalno osvjetljenje
LIGHTSYNC upravljački program čita boje piksela na ekranu i dinamički ih prenosi na vaše zvučnike u stvarnom vremenu.
Vizualizator zvuka
Stvorite vlastitu plesnu zabavu s vizualizatorom zvuka. Aktivira i udahnjuje život vašoj glazbi.
Snažan zvuk od 240 W
Uživajte u eksplozivnoj akciji s 240 W vršne snage (120 W RMS).
Jedan zvučnik za sav vaš zvuk
Zvučnici G560 mogu se spojiti i miješati s različitim izvorima: USB, 3,5 mm i Bluetooth®. Zahvaljujući funkciji Logitech Easy-Switch™, možete se neprimjetno prebacivati između do 4 povezana uređaja.
Koncept koji ruši granice
Uživajte u igrama i glazbi na potpuno novi način. Dvije zone pozadinskog osvjetljenja po zvučniku pružaju stražnju ambijentalnu projekciju za isticanje okoline, a prednja svjetla pružaju aktivniju, informativniju rasvjetu.
Logitech softver za igrice
Zahvaljujući LGS-u, možete prilagoditi pozadinsko osvjetljenje i stvoriti vlastite efekte ili odabrati jednu od naprednih funkcija LIGHTSYNC. Neka pozadinsko osvjetljenje reagira na bilo koji sadržaj - igre, videozapise, glazbu.
Kontrole na dohvat ruke
Audio kontrole su naprijed i u sredini. Bluetooth® uparivanje se aktivira dodirom gumba. Programabilna G-tipka prema zadanim postavkama mijenja svjetlinu boja ili se može programirati u LGS-u za aktiviranje aplikacija ili pokretanje makronaredbi u igri.
Zahtjevi
- Windows® 10, Windows® 8.1 ili Windows® 7
- Mac OS X (DTS:X nije podržan)
- USB priključak za računala ili 3,5 mm audio priključak za računala i mobilne uređaje
- Bluetooth® kompatibilni uređaji kao što su računalo, pametni telefon, tablet i glazbeni player
- Pristup internetu za instalaciju Logitech Gaming Software i DTS:X softvera za surround zvuk
Informacije o jamstvu
Ograničeno jamstvo za hardver (1 godina)
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.