Kensington ValuMouse žičani miš s tri tipke

ilustracija

Kensington ValuMouse žičani miš s tri tipke
Br. narudžbe
AG543005
OEM
K72110EU
Proizvođač
Kensington
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

! PIŠITE ZA CIJENU! Značajke Tihi klik Zahvaljujući znatno tišem kliku od standardnih miševa, idealan je izbor za korištenje u tihim okruženjima, primjerice u knjižnicama ili tijekom prezentacija na konferencijama, kada ne želite ometati ljude oko sebe ili kada želite koncentrat. Senzor od 1000 DPI Optički senzor visoke rezolucije kontinuirano prati kretanje miša, nudeći optimalnu izvedbu i produktivnost. Oblik prikladan za ljevoruke i dešnjake Tri tipke i kotačić preduvjet su za nesmetano korištenje miša kod dešnjaka i ljevorukih korisnika, a njegov oblik omogućuje dugotrajnu udobnu upotrebu bez brige o bolovima popratne pojave. Plug & Play instalacija Jednostavno spojite standardni USB kabelski konektor na uređaj i uz automatsko preuzimanje i instalaciju drajvera, možete početi koristiti miš u trenu. 5-godišnje ograničeno jamstvo Uz stvarnu izdržljivost, ovo bi mogao biti posljednji miš koji ćete morati kupiti. A ako se i pokvari, mi ćemo ga zamijeniti ili popraviti. Žičani miš ValuMouse opremljen je s tri gumba/kotačićem i nudi tihi klik ako trebate raditi i ne želite ometati tiho okruženje. Optički senzor visoke razlučivosti osigurava pouzdanu i brzu kontrolu prilikom pomicanja, a ergonomski okrugli oblik dobro pristaje u ruke početnika i ljevorukih korisnika. Nudi Plug & Play instalaciju pomoću standardne USB kabelske veze, izdržljivu konstrukciju i petogodišnje ograničeno jamstvo. - Bešuman klik za tiha okruženja ili situacije u kojima trebate ostati usredotočeni i produktivni - Udoban dizajn za obje ruke, optimiziran za korištenje desnom i lijevom rukom - Osjetljiv rad s optičkim senzorom visoke rezolucije (1000 dpi) - Tri gumba/ dizajn kotača - Plug & Play instalacija s pouzdanom vezom USB kabela - Izdržljiva konstrukcija s petogodišnjim ograničenim jamstvom - Kompatibilno s Windows® 10, 8.1, 8 i 7, Mac OS® 10.9 ili novijim i Chrome OS™

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.