GIGABYTE MB Sc LGA1700 B760I AORUS PRO, Intel B760, 2xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, mini-ITX
214,26 €
171,41 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
GIGABYTE MB Sc LGA1700 B760I AORUS PRO
Najbolja izvedba
Intel Socket LGA 1700: Podržava procesore 13. i 12. generacije.
Izravno 8+1+1 fazno digitalno VRM rješenje: Za neusporedivu izvedbu.
DDR5 memorija
2*DIMM-a s podrškom za XMP 3.0 memorijske module. Za brži i učinkovitiji rad.
Pohrana sljedeće generacije
2*PCIe 4.0 x4 M.2 konektora: Za brži i lakši pristup podacima.
Napredni toplinski dizajn
Prošireni MOSFET hladnjak i višeslojni PCH M.2 hladnjak, aluminijsko postolje: Za optimalno hlađenje.
Brze mreže
Intel 2.5GbE LAN & Wi-Fi 6E 802.11ax: Za stabilnu i brzu vezu.
Poboljšana povezanost
Prednji USB3.2 Gen 1 USB-C, stražnji USB-C 10Gb/s, DP, HDMI: Za fleksibilnu vezu.
RGB FUSION
Višezonski adresabilni LED svjetlosni dizajn, podrška za adresabilne LED i RGB LED trake: za personalizaciju izgleda.
Pametni ventilator 6
Sadrži više senzora temperature, hibridne priključke ventilatora s FAN STOP: Za inteligentnu kontrolu hlađenja.
Q-Flash Plus
Ažuriranje BIOS-a bez instaliranja procesora, memorije i grafičke kartice: Za jednostavno i brzo ažuriranje.
Podrška za procesor
LGA1700 utičnica: podrška za procesore Intel Core™, Pentium Gold i Celeron 13. i 12. generacije.
Podrška za memoriju
Podrška za DDR5 8000(OC) /7800(OC) /7600(OC) /7400(OC) /7200(OC) /7000(OC) /6800(OC) /6600(OC) / 6400(OC) / 6200( OC) / 6000(OC) / 5800(OC) / 5600(OC) / 5400(OC) / 5200(OC) / 4800 / 4000 MT/s memorijski moduli. Za maksimalne performanse.
Grafički dizajn
Integrirani grafički procesor-Intel HD Graphics: Podržava 1 x DisplayPort, 1 x HDMI priključak.
Utori za proširenje
CPU: 1 x PCI Express x16 utor, podržava PCIe 4.0 i radi na x16.
Skladištenje
CPU: 1 x M.2 konektor (Socket 3, M ključ, tip 2280 PCIe 4.0 x4/x2 SSD podrška).
Ethernet + bežični komunikacijski modul
Intel 2.5GbE LAN čip (2.5 Gbps/1 Gbps/100 Mbps), Intel Wi-Fi 6E AX211, BLUETOOTH 5.3: Za brzu i stabilnu vezu.
USB
Čipset: 1 x USB Type-C priključak na stražnjoj ploči, s podrškom za USB 3.2 Gen 2, 1 x USB Type-C priključak s podrškom za USB 3.2 Gen 1, dostupan putem internog USB zaglavlja.
Zvuk
Realtek Audio CODEC, High Definition Audio, 2/4/5.1/7.1-kanalni: Za kvalitetan audio izlaz.
BIOS
1 x 256 Mbit flash, korištenje licenciranog AMI UEFI BIOS-a: Za siguran i stabilan rad.
Jedinstvene značajke
Podrška za GIGABYTE Control Center (GCC), podrška za Q-Flash, podrška za Q-Flash Plus: Za jednostavan rad i upravljanje.
Operacijski sustav
Windows 11, Windows 10 64-bit: Za moderan i učinkovit rad.
Format
Mini-ITX Form Factor; 17,0 cm x 17,0 cm: Za kompaktno i ekonomično rješenje.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.