DELL 2TB 7.2K RPM SATA 6Gbps 512n 3.5in Hot-plug tvrdi disk CK T350, T550, R250, R350, R450, R550, R650, R750, R6515

- 14%

ilustracija

DELL 2TB 7.2K RPM SATA 6Gbps 512n 3.5in Hot-plug tvrdi disk CK T350, T550, R250, R350, R450, R550, R650, R750, R6515
Br. narudžbe
31334753
OEM
400-ATKJ
Proizvođač
Dell
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Na zalihi: 7 kom, u utorak kod vas

254,60 €

218,13 €

174,50 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 211,05 €
Na zalihi: 7 kom, u utorak kod vas

218,13 €

254,60 €

174,50 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Opće informacije :
Proizvođač: Dell
Broj dijela proizvođača: C3mx1
Dell broj dijela: 400-atkj
Linija proizvoda: tvrdi disk s ladicom

Specifikacije pogona:
Vrsta uređaja: tvrdi disk - interni
Kapacitet pogona: 2 TB
Format: 3,5 inča
Brzina vretena: 7200 o/min
Vrsta sučelja: Serial Ata-600 (sata-6gbps)
Značajke: napredni format 512n

Izvođenje:
Brzina prijenosa diska: 600 Mbps (vanjski)
Brzina vretena: 7200 o/min

Proširenje i povezivanje:
Sučelja: 1 X Sata 6 Gb/s
Kompatibilna ležišta: 1 X unutarnji - 3,5 inča

Kompatibilnost
Ovaj proizvod je kompatibilan sa sljedećim sustavima:
POWEREDGE R240
POWEREDGE R250
POWEREDGE R340
POWEREDGE R350
POWEREDGE R440
POWEREDGE R450
POWEREDGE R540
POWEREDGE R550
POWEREDGE R640
POWEREDGE R6415
POWEREDGE R650
POWEREDGE R650XS
POWEREDGE R660
POWEREDGE R740
POWEREDGE R740XD
POWEREDGE R7415
POWEREDGE R750
POWEREDGE R750XS
POWEREDGE R7515
POWEREDGE R7525
POWEREDGE R760
POWEREDGE R760XS
POWEREDGE R7615
POWEREDGE R7625
POWEREDGE T350
POWEREDGE T550

Parametri

Format
Sučelje
Hot-plug HDD
Vrsta diska
Advanced Format

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.