D-Link DGS-1250-52X, 48-portni Gigabit Smart Managed Switch s 4x 10G SFP+ porta

ilustracija

D-Link DGS-1250-52X, 48-portni Gigabit Smart Managed Switch s 4x 10G SFP+ porta
Br. narudžbe
AG474810
OEM
DGS-1250-52X/E
Proizvođač
D-Link
Bodovi vjernosti: 33
0 ocjene
Na zalihi: 8 kom, 16.5.2024 kod vas

674,08 €

539,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 663,73 €
Na zalihi: 8 kom, 16.5.2024 kod vas

674,08 €

539,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

D-Link DGS-1250-52X je L2/L3 Gigabit Smart Managed preklopnik opremljen s 48 10/100/1000Base-T RJ-45 portova i 4 dual-speed 1G/10G SFP+ porta za uplink ili za povezivanje poslužitelja, uz podršku za Gigabit SFP i 10G SFP+ primopredajnike. Serija DGS-1250 ima sveobuhvatan skup L2 funkcija (npr. VLAN, detekcija petlje, agregacija linija, zrcaljenje portova, Spanning Tree protokoli STP/RSTP/MSTP, IGMP/MLD Snooping, itd.) i L3 statičko usmjeravanje (4 IP sučelja , maks. 124/50 IPv4/IPv6 statičkih unosa u tablici). Sigurnosne funkcije (ACL, 802.1x, MAC Security, IP-MAC-Port binding, itd.) i QoS funkcije upravljanja kvalitetom usluge osiguravaju pouzdan rad mreže). Upravljanje preklopnikom je putem web sučelja ili pomoću SNMP naredbi. Način web sučelja Surveillance Mode i funkcije Auto-Surveillance VLAN za automatsko dodjeljivanje elemenata sustava kamera zasebnom VLAN-u s višim prioritetom namijenjeni su sustavima kamera. Besplatni softverski alat D-Link Network Assistant (DNA) i napredna D-View7 platforma dostupni su za središnje upravljanje mrežom. DGS-1250 serija je isplativo 10G rješenje kao glavni preklopnici za mala i srednja poduzeća (SMB) ili kao pristupni preklopnici u poslovnim mrežama. Prekidač DGS-1250 ima 5 godina jamstva. Prilikom registracije proizvoda na samouslužnom portalu (na www.dlink.com, odjeljak "Podrška" -> "Trebate li pomoć?") unutar 30 dana od kupnje, proizvođač daje tzv. ograničeno doživotno jamstvo, koje završava 5 godina nakon završetka prodaje. Tijekom jamstvenog roka u cijenu je uključena i NBD usluga slanja zamjenske jedinice sljedeći radni dan, zahtjev se unosi putem navedenog Samouslužnog portala. Upravljani preklopnici s 10G uplinkovima Serija DGS-1250 Dostupnost proizvoda (revizija A): Dostupni Live 48x 1000BASE-T RJ-45 portovi 4x 1G/10G SFP+ uplink portovi L2 i L3 Lite funkcije Cijeli skup standardiziranih CLI naredbi1, web sučelje, konzola PoE port modeli sa snagom do 370W Dual firmware i konfiguracija Ograničeno doživotno jamstvo nakon registracije

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.