AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh

MARATON
- 14%
POPUSTA

ilustracija

AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh
AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 Li-Pol 7, 6V 3500mAh
Br. narudžbe
31020292
OEM
NOHP-PL02-P35
Proizvođač
AVACOM
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

51,64 €

44,28 €

35,42 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 43,26 €
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

44,28 €

51,64 €

35,42 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

AVACOM baterija za HP Pavilion X360-11 Series

EAN: 8591849079736

opis proizvoda

Li-Pol 7.6V 3500mAh baterija s četiri ćelije.

AVACOM zamjenska baterija za HP Pavilion X360-11 seriju.

Brojevi dijelova: 751681-421, 751875-001, 751875-005, BLA011056, HSTNN-DB6B, HSTNN-LB6B, PL02XL, TPN-C115

Kompatibilnost

HP / COMPAQ prijenosna računala:

  • Pavilion 11-n000 x360 serija
  • Paviljon 11-n001 x360
  • Paviljon 11-n002 x360
  • Paviljon 11-n003 x360
  • Paviljon 11-n004 x360
  • Paviljon 11-n005 x360
  • Paviljon 11-n006 x360
  • Paviljon 11-n007 x360
  • Paviljon 11-n008 x360
  • Paviljon 11-n009 x360
  • Paviljon 11-n010 x360
  • Paviljon 11-n011 x360
  • Paviljon 11-n012 x360
  • Paviljon 11-n013 x360
  • Paviljon 11-n014 x360
  • Paviljon 11-n015 x360
  • Paviljon 11-n016 x360
  • Paviljon 11-n017 x360
  • Paviljon 11-n018 x360
  • Paviljon 11-n019 x360
  • Paviljon 11-n020 x360
  • Paviljon 11-n021 x360
  • Paviljon 11-n022 x360
  • Paviljon 11-n023 x360
  • Paviljon 11-n024 x360
  • Paviljon 11-n025 x360
  • Paviljon 11-n026 x360
  • Paviljon 11-n027 x360
  • Paviljon 11-n028 x360
  • Paviljon 11-n029 x360
  • Paviljon 11-n030 x360
  • Paviljon 11-n031 x360
  • Paviljon 11-n032 x360
  • Paviljon 11-n033 x360
  • Paviljon 11-n034 x360
  • Paviljon 11-n035 x360
  • Paviljon 11-n036 x360
  • Paviljon 11-n037 x360
  • Paviljon 11-n038 x360
  • Paviljon 11-n039 x360
  • Paviljon 11-n040 x360
  • Paviljon 11-n041 x360
  • Paviljon 11-n042 x360
  • Paviljon 11-n043 x360
  • Paviljon 11-n044 x360
  • Paviljon 11-n045 x360
  • Paviljon 11-n046 x360
  • Paviljon 11-n047 x360
  • Paviljon 11-n102 x360
  • Paviljon 11-n103 x360
  • Paviljon 11-n106 x360
  • Paviljon 11-n107 x360
  • Paviljon 11-n108 x360
  • Paviljon 11-n109 x360
  • Paviljon 11-n110 x360
  • Paviljon 11-n111 x360
  • Paviljon 11-n112 x360
  • Paviljon 11-n113 x360
  • Paviljon 11-n114 x360
  • Paviljon 11-n115 x360
  • Paviljon 11-n116 x360
  • Paviljon 11-n117 x360
  • Paviljon 11-n118 x360
  • Paviljon 11-n119 x360
  • Paviljon 11-n120 x360
  • Paviljon 11-n127 x360
  • Pavilion 11-n200 x360 serija
  • Paviljon 11-n225 x360
  • Paviljon 11-n226 x360
  • Pavilion 11T-n000 x360 serija
  • x360 310 G1

Parametri

Vrsta robe
Vrsta dodataka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.