ASUS MB PRIME J4005I-C, Intel Celeron® dual core J4005, 2xDDR4, mini-ITX
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ASUS MB PRIME J4005I-C, Intel Celeron® dual core J4005, 2xDDR4, mini-ITX
EAN: 4712900899436
opis proizvoda
ASUS MB PRIME J4005I-C je matična ploča bez ventilatora s niskom potrošnjom energije. Opremljen je Intel Celeron SoC J4005 procesorom i podržava 2 x DDR4 2400/2133 MHz. Nudi HDMI/D-Sub/LVDS izlaz.
Tehničke specifikacije
Memorija
2 x U-DIMM, maksimalno 8 GB, DDR4 2400/2133 MHz Non-ECC, memorija bez međuspremnika. Dvokanalna memorijska arhitektura.
Grafički dizajn
Integrirani grafički procesor s podrškom za Multi-VGA izlaz: HDMI/RGB/LVDS priključci. Maksimalna dijeljena memorija 512 MB (samo iGPU). Podržava do 3 zaslona istovremeno.
Skladištenje
1 x M.2 Socket 3, s M ključem, podrška za uređaje za pohranu tipa 2260/2280 (PCIE mod). 2 x SATA 6 Gb/s priključak(a).
KOŠUTA
Realtek RTL8111H, 1 x Gigabitni LAN kontroler(i).
Audio
Realtek ALC887-VD2 8-kanalni audio kodek visoke razlučivosti. Podržava: otkrivanje utikača, ponovno aktiviranje utikača na prednjoj ploči.
USB priključci
- 4 x USB 3.1 Gen 1 priključak(a) (2 na stražnjoj ploči, 2 na srednjoj ploči)
- 2 x USB 2.0 porta (2 na stražnjoj ploči)
- 4 x USB priključak(a) (4 na srednjoj ploči)
Posebne značajke
ASUS 5X Protection II, AI Suite 3, ASUS Quiet Thermal Solution, ASUS EZ DIY, ASUS Q-Design.
Podrška za operativni sustav
Windows 10 64-bitni, Linux
Stražnji I/O portovi
1 x PS/2 tipkovnica (ljubičasta), 1 x PS/2 miš (zeleni), 1 x D-Sub, 1 x HDMI, 1 x LAN port(ovi) (RJ45), 2 x USB 3.1 Gen 1, 2 x USB 2.0, 1 x COM port(s), 3 x Audio jack(s).
Interni I/O portovi
2 x USB 3.1 Gen 1 konektor(i) (do 5 Gb/s) podržava 4 dodatna USB 3.1 Gen 1 port(a), 1 x USB 2.0 konektor(i) podržava 2 dodatna USB 2.0 porta, 1 x M.2 Utičnica 1 s tipkom E, podrška za uređaje tipa 2230 WiFi/BT ili PCIe/USB, 1 x M.2 utičnica 3 s tipkom M, podrška za uređaje za pohranu tipa 2260/2280 (način PCIe x 2), 1 x LPT zaglavlje, 1 x COM port(s) konektor(i), 2 x SATA 6Gb/s konektor(i), 1 x Chassis Fan konektor(i) (1 x 4-pinski), 1 x S/PDIF izlazni konektor(i), 1 x 24-pinski EATX konektor(i) napajanja, 1 x 4-pinski ATX 12V konektor(i) napajanja, 1 x audio konektor(i) prednje ploče (AAFP), 1 x konektor(i) za zaštitu od upada u kućište, 1 x Clear CMOS kratkospojnik(i), 1 x zaglavlje za isključivanje panela, 1 x LVDS konektor(i), 1 x konektor za sistemsku ploču, 1 x konektor za svjetlinu ravnog zaslona, 1 x VCC birač napajanja za ploču zaslona, 1 x konektor za zvučnike.
Pribor
Korisnički priručnik, I/O Shield, 2 x SATA 6Gb/s kabel(a), 2 x M.paket od 2 vijka.
BIOS
128 Mb Flash ROM, UEFI AMI BIOS, PnP, DMI2.0, WfM2.0, SM BIOS 3.0, ACPI 6.0, Višejezični BIOS, ASUS EZ Flash 3, My Favorites, Quick Note, Last Modified log, F12 PrintScreen, F3 Funkcije prečaca i informacije o memoriji ASUS DRAM SPD (Serial Presence Detect), spreman za ErP.
Upravljivost
WfM 2.0, DMI 2.0, WOL by PME, PXE.
Disk podrške
Upravljački programi, ASUS uslužni programi, EZ Update, antivirusni softver (OEM verzija).
Faktor oblika
Tanak Mini ITX format 6,7 inča x 6,7 inča (17 cm x 17 cm).
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.