ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
111,24 €
109,36 €
87,49 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
Podrška za procesor
Podržava AMD AM4 Ryzen™ procesore treće generacije i buduće AMD Ryzen™ procesore.
Tehničke specifikacije
Igraći oklop
Memorija s 15µ zlatnim kontaktom u DIMM utoru.
XXL hladnjak izrađen od aluminijske legure.
Nahimic Audio za vrhunsko audio iskustvo.
Jedinstvene karakteristike ASRock Super Alloy
XXL hladnjak od aluminijske legure za bolje hlađenje.
Vrhunska prigušnica od 50 A za stabilno napajanje.
Safirno crni PCB za visoku izdržljivost.
2 oz bakreni PCB za bolje provođenje topline.
CPU
Podrška za AMD AM4 Ryzen™ procesore 3. generacije i buduće AMD Ryzen™ procesore.
Digi Power dizajn i 8 faza napajanja za visoke performanse.
Nije kompatibilan s procesorima AMD Ryzen™ 5 3400G i Ryzen™ 3 3200G.
Čipset
AMD B550 čipset za visoke performanse i stabilnost.
Memorija
Dvokanalna DDR4 memorijska tehnologija za brz prijenos podataka.
4 x DDR4 DIMM utora za proširivost.
Maks. kapacitet sistemske memorije: 128 GB.
Podrška za memorijske module s Extreme Memory Profile (XMP).
Grafički dizajn
Integrirana AMD Radeon Vega grafika u Ryzen™ seriji APU-ova.
Podrška za HDMI 2.1 s maksimalnom rezolucijom do 4K x 2K (4096x2160) pri 60 Hz.
HDR (High Dynamic Range) podrška s HDMI 2.1.
Podrška za HDCP 2.3 s HDMI 2.1 priključkom.
Utori
2 x PCI Express x16 utora za spajanje grafičkih kartica.
2 x PCI Express 3.0 x1 utora za spajanje ostalih komponenti.
AMD Quad CrossFireX™ i CrossFireX™ podrška za visoke grafičke performanse.
1 x M.2 utičnica (E ključ) s uključenim WiFi-802.11ac modulom.
Skladištenje
6 x SATA3 6.0 Gb/s konektora, RAID podrška (RAID 0, RAID 1 i RAID 10), NCQ, AHCI i Hot Plug.
1 x Hyper M.2 utičnica (M2_1), podržava tip M ključa 2260/2280/22110 M.2 PCI Express module do Gen4x4 (64 Gb/s) ili Gen3x4 (32 Gb/s).
1 x M.2 utičnica (M2_3), podržava tip M ključa 2242/2260/2280 M.2 SATA3 6.0 Gb/s modul i M.2 PCI Express module do Gen3 x2 (16 Gb/s).
KOŠUTA
PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s za brzu internetsku vezu.
Realtek RTL8111H za stabilnu vezu.
Wake-On-LAN podrška za jednostavno daljinsko buđenje vašeg računala.
Audio
7.1 CH HD Audio sa zaštitom sadržaja (Realtek ALC1200 Audio Codec).
Premium Blu-ray Audio podrška za vrhunsko audio iskustvo.
Nahimic Audio za visoku kvalitetu zvuka.
Operacijski sustav
Microsoft Windows 10 64-bit za visoke performanse i stabilnost.
Faktor oblika
ATX format: 12,0 inča x 9,6 inča, 30,5 cm x 24,4 cm.
Čvrsta konstrukcija kondenzatora za visoku izdržljivost.
2 oz bakreni PCB za bolje provođenje topline.
Certifikati: FCC, CE, ErP/EuP Ready (ErP/EuP Ready napajanje je potrebno).
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.