ADATA vanjski HDD 2TB 2.5" USB 3.1 DashDrive Durable HD710M Pro, kamuflažni (guma, otporan na udarce/vodu/prašinu)
103,31 €
97,55 €
78,04 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
ADATA vanjski HDD 2TB DashDrive Durable HD710M Pro
Kapacitet: 2TB
Boja: Kamuflažna
Dimenzije: 133,5 x 98,5 x 21,5 mm
Težina: 270g
Sučelje: USB 3.1 (unatrag kompatibilan s USB 2.0)
Tekstura: Plastika / Anti-shock silikon
Radna temperatura: 5 – 50°C
Radni napon: DC 5V, 900mA
Zahtjevi sustava: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1 / 10, Mac OS X 10.6 ili noviji, Linux kernel 2.6 ili noviji
Jamstvo: 3 godine
Zaštita i trajnost
HD710M Pro nudi zaštitu od prašine i vlage koja premašuje standarde IP68.
Otpornost vojne klase zahvaljujući troslojnoj konstrukciji otpornoj na udarce.
Uređaj je otporan na pad s visine do 1,5 m.
HD710M Pro je vodootporan do te mjere da može izdržati uranjanje na dubinu od 2 metra u trajanju od 60 minuta.
Udobnost korisnika
HD710M Pro izdvaja se od ostalih rješenja za pohranu s vodootpornim kućištem koje je jednostavno za korištenje.
Nema potrebe da brinete o nezgodnim poklopcima, jednostavno stavite poklopac na HD710M Pro i uključite ga na licu mjesta.
Sigurnost podataka
HD710M Pro opremljen je senzorima za udarce za zaštitu vaših podataka.
U slučaju velikih udaraca ili vibracija tijekom prijenosa podataka, crvena LED dioda svijetli i aktiviraju se unutarnji zaštitni mehanizmi uređaja.
Bilješka:
- Besplatni softver HDDtoGo kompatibilan je samo sa sustavom Windows.
- Kompatibilnost s određenim host uređajima može varirati i na nju može utjecati okruženje sustava.
- Povezivanje putem USB 2.0 zahtijeva povezivanje na dva USB priključka za dovoljnu snagu. Bit će potreban USB Y kabel.
- Ocjene otpornosti HD710M Pro na prašinu i vodu vrijede samo kada je poklopac USB priključka čvrsto zatvoren.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.