ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti

MARATON
- 9%
POPUSTA

ilustracija

ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti
ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti
ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti
ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti
ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti
Br. narudžbe
3414506
OEM
AHD710P-1TU31-CYL
Proizvođač
A-Data
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 8 kom, u utorak kod vas

77,24 €

70,21 €

56,17 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 68,11 €
Na zalihi: 8 kom, u utorak kod vas

70,21 €

77,24 €

56,17 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ADATA vanjski HDD 1TB 2.5" USB 3.1 HD710 Pro, žuti

Izdržljiv i pouzdan

HD710 Pro predstavlja novu razinu izdržljivosti za vanjske tvrde diskove. Testiran je izvan standarda IP68 za otpornost na prašinu i vodu, a odlikuje se vojnom otpornošću na udarce zahvaljujući troslojnoj zaštiti.

Otporan na vodu i prašinu

Ovaj pogon može preživjeti u vodi do 60 minuta na dubini od 2 metra. Za to je opremljen potpunom zaštitom od prašine. Zaštita od vode potpuno je funkcionalna samo kada je poklopac USB priključka čvrsto zatvoren.

Otporan je na udarce

HD710 Pro otporan je na udarce, padove i vibracije zahvaljujući svojoj izdržljivoj troslojnoj konstrukciji. Testiran je prema vojnom standardu MIL-STD-810G 516.6, što znači da može lako preživjeti padove s visine od 1,5 metara.

Troslojna konstrukcija

HD710 Pro ima tri osnovna sloja - tvrdi silikon, prigušni odbojnik i poklopac od tvrde plastike koji je najbliži disku i čvrsto ga drži na mjestu.

Tehnologija senzora vibracija

HD710 Pro opremljen je senzorima vibracija koji odmah zaustavljaju sve aktivnosti diska kada se otkrije udarac. Nakon prestanka vibracija, aktivnost se nastavlja.

Veliki kapacitet

S kapacitetom od 1 TB imate dovoljno prostora za sve svoje datoteke, bilo da se radi o video zapisima, radnim dokumentima ili knjižnici igara.

Praktičan prostor za pohranjivanje kabela

Disk ima praktičan utor koji služi kao prostor za pohranu odvojivog USB kabela. Kada nije u upotrebi, jednostavno isključite kabel, omotajte ga oko HD710 Pro i nastavite s radom.

Ergonomski vodootporan poklopac priključka

HD710 Pro ima poklopac USB priključka koji se jednostavno koristi jednim dodirom, ali je potpuno siguran i vodootporan.

Tehničke specifikacije:

  • Kapacitet: 1 TB
  • Žuta boja
  • Dimenzije: 133,3 x 98,5 x 21,5 mm
  • Težina: 270g
  • Sučelje: USB 3.1 (unatrag kompatibilan s USB 2.0)
  • Tekstura: plastika/silikon otporan na udarce
  • Radna temperatura: 5-50°C
  • Zahtjevi sustava: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10, Mac OS X 10.6 ili noviji, Linux kernel 2.6 ili noviji
  • Jamstvo: 3 godine

Napomena: otpornost na prašinu i vodu zajamčena je samo kada je poklopac USB priključka čvrsto zatvoren.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.