ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni

ilustracija

ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
ACER NTB Aspire 5 (A514-53-35ST) - 14 "FHD IPS, i3-1005G1, 8 GB DDR4, 256 GB SSD, UHD grafika, W10H, srebrni
Br. narudžbe
31128621
OEM
NX.HUSEC.002
Proizvođač
Acer
Bodovi vjernosti: 29
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Besplatna nadogradnja na Windows 11 (kada je dostupna) * * Nadogradnja na Windows 11 bit će isporučena na uređaje koji ispunjavaju uvjete do kraja 2021. ili 2022. Raspored se može razlikovati ovisno o uređaju. Određene značajke zahtijevaju određeni hardver (pogledajte aka.ms/windows11-spec za više informacija).

Acer Aspire 3

Procesor
Tip procesora: Intel Core i3
Generacija procesora: Comet Lake - generacija 10
Model procesora: 1005G1 (1,2 / 3,4 GHz 2-jezgreni / 4-nitni)

Operacijski sustav
Operativni sustav: Windows 10 Home

Zaslon / Grafika
Rezolucija zaslona: 1920 x 1080 (Full HD)
Dijagonala zaslona ["]: 14
Vrsta grafičke kartice: Zajednička
Grafička kartica: UHD Graphics

Pogon i disk
Optički pogon: nema
Broj tvrdih diskova: 1
Vrsta tvrdog diska: SSD
Vrsta SSD-a: M.2 PCIe / NVMe (utor)
SSD kapacitet [GB]: 256

Operativna memorija
Veličina RAM-a [GB]: 8
Vrsta memorije: DDR4 SODIMM (utor)
Memorijski utori: 2 (1 slobodan)

Tipkovnica
Numerička tipkovnica: Da

Veze i mreže
Bluetooth verzija: v5.0
Vrsta mrežne kartice: GLAN

Baterija
Chem. Sastav baterije: Litij-ion (Li-Ion)

Sučelje
HDMI: Da
RJ-45: Da
Broj USB 2.0 Type-A: 1
Broj USB 3.0 / 3.1 / 3.2 Gen 1 Type-A: 2

Fizičke karakteristike i dizajn boja
Boja: Srebrna
Materijal kućišta: Plastika
Visina [mm]: 17,95
Širina [mm]: 328,8
Dubina [mm] 236
Težina [kg] 1,7
Sadržaj pakiranja: adapter za napajanje, prijenosno računalo

Ostali parametri
Bluetooth: Da
Interna memorija [GB]: 256

Parametri

Vrsta robe
Sučelje
Format zaslona
Serija procesora
Kapacitet RAM-a
Kapacitet tvrdog diska (u GB)
Lokalizacija tipkovnice
Vrsta uređaja
Operacijski sustav
Kapacitet memorije grafičke kartice (u MB)
Broj USB-a
Rezolucija zaslona
Vrsta diska
Model procesora
Brzina okretaja (u RPM)
Vrsta optičke mehanike
Masa prijenosnog računala
Vrsta panela
Vrsta baterije
Jamstvo

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.